L’easy overtager kriseramte Inspiration
Inspiration bliver overtaget af L’easy. Og forventningerne er, at det kan få den hårdt prøvede isenkræmmerkæde på rette spor igen efter nogle år med skuffende salg.
Det er hårde tider for isenkræmmerne, og Inspiration har de seneste år leveret skuffende regnskaber. Nu overtager detailkæden L’easy så den trængte forretning med en ambition om at styrke kæden i de kommende år. Det skriver Berlingske Business.
- L’easy har god erfaring med at integrere andre virksomheder, og vi vil kunne tilføre vores spidskompetencer og udnytte synergieffekterne på mange områder. Det bliver hårdt arbejde, men jeg er overbevist om, at Inspiration fortsat vil være danskernes foretrukne leverandør af gaver og livsstilsprodukter, siger L’easys adm. direktør og bestyrelsesformand i Inspiration, Niels Thorborg, til Berlingske Business.
(Berlingske Business)
Flere detailnyheder | Gå til forsiden |
Relaterede nyheder
Afstemning
Seneste nyheder
Netbutik køber virksomhed kendt fra DR-program
Kaffebutik bliver til en lille kæde
Danske stormagasiner satser på eksklusivt genbrug
Elev fra Matas løber med førstepladsen ved Fagprøveprisen
Ruller nyt smileymærke ud i landets butikker
Se de tre stærke prismodtagere ved årets Danish Retail Award
Fastholder mål om 40-50 butikker på dansk grund
Overtager ejerskab af møbelkæde for 1 krone
Seneste afstemninger
(Primært specialhandel) Hvordan er salget gået i første kvartal af 2023?
(Primært arbejdsgiver) Er den nye overenskomst fonuftig?
Hvordan endte julesalget 2022? (Primært specialhandel)
Hvordan endte Black Friday/Black Week salgsmæssigt sammenlignet med 2021? (Primært specialhandel)
Mest læste nyheder
Seneste nyheder
Seneste blogindlæg
Har coronakrisen givet varig opblomstring til bymidterne eller blot kunstigt åndedræt?
”Grøn” markedsføring er blevet et brandvarmt emne
Stop skævvridningen og vis erhvervssind: Udskyd udbetalingen af feriepenge og hjælp flere brancher!
Længere reklamationsret giver ikke mere holdbare produkter
Kære erhvervsminister: her er 5 grunde til at din argumentation om tilladt non-food salg i supermarkeder ikke holder en meter