Kunder må trække billetter for at komme i 'Tiger-butik'
Salget i en nyåbnet Tiger-butik i udlandet går så ekstremt godt, at kunderne nu må trække billetter for at få lov at handle i butikken.
Succesen vil ingen ende tage for Lennart Lajboschitz og hans højst populære Tiger-butikker. Med en omsætning på 710 millioner kroner og butiksåbninger verden over kunne ejeren Lennart Laboschitz for nyligt annoncerer, at firmaet er opkøbt af kapitalfonden EQT.
Men succesen fortsætter. Den 21. juli i år åbnede den første Tiger-butik i Osaka i Japan, og på bare få timer havde de japanske kunder ryddet butikken for varer. Det skriver business.dk
Nu har Lennart Lajboschitz og hans team måtte indføre et billetsystem.
- Nu må vi dele billetter ud, så folk kan få at vide, hvornår de kan komme ind i butikken. Der har været så mange mennesker, der vil ind, at vagter i dag står uden for og deler billetter ud, der for eksempel hedder, 'I kan komme ind klokken 15 eller 16'. Og det finder stadig sted i dag - selv efter at have haft åbent så lang tid, siger han til business.dk
Han tilføjer at især massiv pressedækning, der blandt andet bestod af live broadcast fra åbningen af butikken, har medført den store succes i Japan.
Flere detailnyheder | Gå til forsiden |
Relaterede nyheder
Afstemning
Seneste nyheder
Netbutik køber virksomhed kendt fra DR-program
Kaffebutik bliver til en lille kæde
Danske stormagasiner satser på eksklusivt genbrug
Elev fra Matas løber med førstepladsen ved Fagprøveprisen
Ruller nyt smileymærke ud i landets butikker
Se de tre stærke prismodtagere ved årets Danish Retail Award
Fastholder mål om 40-50 butikker på dansk grund
Overtager ejerskab af møbelkæde for 1 krone
Seneste afstemninger
(Primært specialhandel) Hvordan er salget gået i første kvartal af 2023?
(Primært arbejdsgiver) Er den nye overenskomst fonuftig?
Hvordan endte julesalget 2022? (Primært specialhandel)
Hvordan endte Black Friday/Black Week salgsmæssigt sammenlignet med 2021? (Primært specialhandel)
Mest læste nyheder
Seneste nyheder
Seneste blogindlæg
Har coronakrisen givet varig opblomstring til bymidterne eller blot kunstigt åndedræt?
”Grøn” markedsføring er blevet et brandvarmt emne
Stop skævvridningen og vis erhvervssind: Udskyd udbetalingen af feriepenge og hjælp flere brancher!
Længere reklamationsret giver ikke mere holdbare produkter
Kære erhvervsminister: her er 5 grunde til at din argumentation om tilladt non-food salg i supermarkeder ikke holder en meter