Tilmeld detailnyheder     Tip en ven om detailfolk     Cookies     Sitemap     RSS

"Den fysiske butiks største trussel!"

- Michael Friis Møller, Retailrådgiver – Meng & Company
L�s bloggen her

Kæmpe Coop-kampagne skal fremme danske varer

Foto: detailfolk.dk



Friday den 4 October 2019 kl. 06:00 af: Redaktionen

Store virksomheder går sammen med Coop om et fremstød for danske dagligvarer. Kampagnen rammer både medier og butikker.

En stor kampagne under overskriften “Mere af det gode danske” kommer til at løbe fra nu og til midten af december.

Der er tale om et fremstød for danske dagligvarer, som har flere af landets største andelsejede virksomheder blandt afsenderne, skriver Coop i en pressemeddelelse.

I perioden kommer der til at være aktiviteter i Coops 1100 butikker, mens kampagnen også bliver synlig i tv-reklamer, dagbladsannoncer og tilbudsaviser.

- En ny analyse viser, at 74 procent af forbrugerne foretrækker fødevarer produceret i Danmark – men vi ved jo også, at der ikke altid bliver handlet efter de gode hensigter, når forbrugeren står i butikken, siger Jens Visholm, koncerndirektør i Coop.

- Derfor giver vi nu plads i vores butikker og markedsføring til at ”brande” de gode danske varer og dygtige og stolte producenter, for vi vil faktisk helst sælge danske varer, fortsætter han

Samtidig ser Coop kampagnen som startskud til at løfte udviklingen af danske fødevareprodukter yderligere.

Blandt de virksomheder, der er med i kampagnen, er Arla, Thise, Gasa, Nord Grønt og Danish Crown.

LÆS OGSÅ: Coop præsenterer nyt samarbejde: Vi ønsker at være nummer et

 



Flere detailnyheder Gå til forsiden




Daglig nyhedsmail:



Del artiklen:


Seneste cases og nyheder fra RetailDirect







Seneste jobs



detailfolk.dk | A.P Møllers Allé 9B | DK-2791 Dragør | Tlf.: 32 94 20 27 | CVR: 34735832




Tilmeld nyhedsbrev

Få detailnyheder direkte i din indbakke

Tilmeld dig den gratis daglige nyhedsmail og hold dig opdateret om branchen

Fornavn
 
Efternavn
 
 
 
TILMELD