Tilmeld detailnyheder     Tip en ven om detailfolk     Cookies     Sitemap     RSS

"Den fysiske butiks største trussel!"

- Michael Friis Møller, Retailrådgiver – Meng & Company
L�s bloggen her

Jysk har succes med international kampagne





Thursday den 22 June 2017 kl. 10:49 af: Kristian Holgersen

Et simpelt spil på nettet har givet Jysk markant flere modtagere af nyhedsbrevet i flere lande.

Det kan være svært at få tilkæmpet sig opmærksomhed på nettet. Men hos Jysk har de fundet en mulig løsning.

Efter en måneds kampagne med et digitalt lykkehjul, hvor kunderne kunne vinde gavekort, har Jysk fået en kvart million nye modtagere af sit nyhedsbrev. Det skriver boligkæden i en pressemeddelelse.

De mange nye læsere, som Jysk kalder potentielle kunder, fordeler sig på 13 lande. Her har kampagnen kørt i april måned som en del af kædens 38-års jubilæum.

- Lykkehjulet er tydeligvis et hit, uanset om man er fra Danmark eller Grækenland. Det er nogle fantastiske resultater, som vi har fået på tværs af de mange forskellige lande. Vi var spændte på at sammenligne resultaterne, men der er gode takter over hele linjen, så det kan vi kun være tilfredse med, siger Hanne Bang Vorre, E-Business Director i Jysk Nordic.

Blev testet på det danske marked

Sidste år kørte det digitale lykkehjulsspil på Jysk.dk for at teste teknikken og undersøge potentialet. Med 52.000 spillere og en samlet rækkevidde på næsten 700.000 på Facebook på bare et par uger, var interessen markant.

- Efter første omgang med lykkehjulet sidste år var vi ikke i tvivl om, at det skulle rulles ud internationalt. Det har også vist sig at være den helt rette strategi. Jeg er overbevist om, at lykkehjulet har mere potentiale i endnu flere lande, og vi arbejder selvfølgelig også hele tiden med at finde nye måder at engagere vores kunder på, siger Hanne Bang Vorre.

Lykkehjulet drejede i følgende 13 lande: Danmark, Norge, Sverige, Finland, Holland, England, Tjekkiet, Ungarn, Rumænien, Bulgarien, Slovakiet, Grækenland og Ukraine. I alt skrev 250.000 spillere sig op til at modtage Jysks nyhedsbrev, hvilket i snit svarer til en stigning på 20 procent. 

LÆS OGSÅ: Jysk viser tænder: Går "aggressivt" til nyt marked



Flere detailnyheder Gå til forsiden




Daglig nyhedsmail:



Del artiklen:


Seneste cases og nyheder fra RetailDirect







Seneste jobs



detailfolk.dk | A.P Møllers Allé 9B | DK-2791 Dragør | Tlf.: 32 94 20 27 | CVR: 34735832




Tilmeld nyhedsbrev

Få detailnyheder direkte i din indbakke

Tilmeld dig den gratis daglige nyhedsmail og hold dig opdateret om branchen

Fornavn
 
Efternavn
 
 
 
TILMELD