Tilmeld detailnyheder     Tip en ven om detailfolk     Cookies     Sitemap     RSS

"Den fysiske butiks største trussel!"

- Michael Friis Møller, Retailrådgiver – Meng & Company
L�s bloggen her

Julekrise i Coop - kunderne raser

Foto: Superbrugsen



Thursday den 21 December 2017 kl. 09:05 - Kilde: Business

Et nyt lagersystem og nedbrud i telefonsystemet hos Coop betyder, at tusindsvis af kunder venter på de julevarer, de har bestilt.

Coop har ikke haft den bedste jul. Først havde koncernen problemer med deres frostdistributør. Og nu er der problemer med det nye lagersystem, således at tusindvis af Coops kunder, der har bestilt varer over coop.dk, i øjeblikket venter længere tid, end de plejer. Det skriver Business.

Flere af kunderne har udtrykt deres bekymringer på Facebook og Trustpilot.

- Bestilte julegaver 9. december. Her den 20. december er de ikke afsendt - og jeg kan IKKE kontakte Coop Shopping, da de har telefonnedbrud, skriver en kunde ifølge Business.

Coop beklager ventetiden men forsikrer, at alle varer, som er bestilt inden den 19. december, nok skal nå frem inden jul.

- Vi har problemer med at levere på ordrer, der er bestilt i slutningen af november og starten af december. Det nye system har drillet meget og givet os betydelige problemer, forklarer informationsdirektør, Jens Juul.

Mange kunder har forsøgt at ringe, men det betød bare at telefonsystemet gik ned. Coop har dog fundet en løsning nu, forklarer Jens Juul.

LÆS OGSÅ: Coop efter frostproblemer: Vi har nok varer klar til jul

Læs hele artiklen på Business


Flere detailnyheder Gå til forsiden




Daglig nyhedsmail:



Del artiklen:


Seneste cases og nyheder fra RetailDirect







Seneste jobs



detailfolk.dk | A.P Møllers Allé 9B | DK-2791 Dragør | Tlf.: 32 94 20 27 | CVR: 34735832




Tilmeld nyhedsbrev

Få detailnyheder direkte i din indbakke

Tilmeld dig den gratis daglige nyhedsmail og hold dig opdateret om branchen

Fornavn
 
Efternavn
 
 
 
TILMELD