Her er tankerne bag de nye Normal-reklamer
Normals reklamer er lidt mere pinlige end gennemsnittet, men det er meningen. Se de nye reklamer her og læs om tankerne bag.
Der ligger en lidt anderledes strategi bag Normals nye tv-reklamer. Det er bureauet Envision og Søren Fauli, der står bag reklamerne, som også skal hjælpe Normal ind på det norske marked. Det skriver Dansk Markedsføring.
Normals slogan er ”Normale varer – Unormale priser”.
Reklamerne tager udgangspunkt i en undersøgelse foretaget af YouGov.
Den viser blandt andet, at flertallet af danskerne mener, at det er normalt at lugte til brugt tøj for at vurdere, om det kan gå at have på igen. 79 procent af danskerne gør det.
Derudover synes danskerne også, at det er helt normalt at spise slik i smug, ligesom det er normalt at tisse i badet og pille næse.
Du kan se Normals nye reklamefilm her og her.
LÆS OGSÅ: Nyt regnskab: Normal i vild vækst
Læs hele artiklen på Dansk MarkedsføringFlere detailnyheder | Gå til forsiden |
Afstemning
Seneste nyheder
Netbutik køber virksomhed kendt fra DR-program
Kaffebutik bliver til en lille kæde
Danske stormagasiner satser på eksklusivt genbrug
Elev fra Matas løber med førstepladsen ved Fagprøveprisen
Ruller nyt smileymærke ud i landets butikker
Se de tre stærke prismodtagere ved årets Danish Retail Award
Fastholder mål om 40-50 butikker på dansk grund
Overtager ejerskab af møbelkæde for 1 krone
Seneste afstemninger
(Primært specialhandel) Hvordan er salget gået i første kvartal af 2023?
(Primært arbejdsgiver) Er den nye overenskomst fonuftig?
Hvordan endte julesalget 2022? (Primært specialhandel)
Hvordan endte Black Friday/Black Week salgsmæssigt sammenlignet med 2021? (Primært specialhandel)
Mest læste nyheder
Seneste nyheder
Seneste blogindlæg
Har coronakrisen givet varig opblomstring til bymidterne eller blot kunstigt åndedræt?
”Grøn” markedsføring er blevet et brandvarmt emne
Stop skævvridningen og vis erhvervssind: Udskyd udbetalingen af feriepenge og hjælp flere brancher!
Længere reklamationsret giver ikke mere holdbare produkter
Kære erhvervsminister: her er 5 grunde til at din argumentation om tilladt non-food salg i supermarkeder ikke holder en meter