Tilmeld detailnyheder     Tip en ven om detailfolk     Cookies     Sitemap     RSS

"Har du prøvet social selling i din butik eller som digital strategi?"

- Peter Skjold Mogensen, Lektor - Cph Business
Læs bloggen her

Giver Dagrofa-kæde et visuelt løft





Tirsdag den 10 marts 2020 kl. 09:16 af: Kristian Holgersen

En landsdækkende kæde med over 100 butikker skal både have et visuelt løft og nye varer på hylderne. Det koster millioner.

Et større millionbeløb skal sikre købmandskæden Let-Køb en gennemgribende visuel overhaling.

Planen er netop lagt frem på det årlige købmandsmøde i midtjyske Thise, hvor den lokale Let-Køb allerede har fået det nye look som den første butik i hele kæden. Det skriver Dagrofa-koncernen i en pressemeddelelse.

- Let-Køb har haft en flot udvikling i 2019, hvor nye butikker er kommet til, siger Richo Boss. Han er kædedirektør i Spar, Min Købmand og Let-Køb.

- Med det nye logo og relanceringen af vores visuelle udtryk er jeg overbevist om, at kunderne vil kvittere positivt og så håber vi samtidig, at vores købmænd føler sig endnu bedre understøttet i at drive vækst i sin butik, fortsætter han.

Samtidig får de selvstændige købmand, som kæden består af, mulighed for at bestille nye varer hjem til butikkerne. Der bliver blandt andet lagt vægt på convenience-produkter, som købmændene kan få særlig vejledning i.

Let-Køb består af mere end 100 butikker.

I sidste uge blev en større modernisering af Spar-kæden præsenteret. Den fokuserer på fire områder; frugt og grønt, vin, convenience og delikatesse.

LÆS OGSÅ: Overset supermarkedskæde pifter en masse butikker op



Flere detailnyheder Gå til forsiden




Daglig nyhedsmail:



Del artiklen:








Seneste jobs



detailfolk.dk | A.P Møllers Allé 9A | DK-2791 Dragør | Tlf.: 32 94 20 27 | CVR: 34735832




Tilmeld nyhedsbrev

Få detailnyheder direkte i din indbakke

Tilmeld dig den gratis daglige nyhedsmail og hold dig opdateret om branchen

Fornavn
 
Efternavn
 
 
 
TILMELD