Tilmeld detailnyheder     Tip en ven om detailfolk     Cookies     Sitemap     RSS

"Har du prøvet social selling i din butik eller som digital strategi?"

- Peter Skjold Mogensen, Lektor - Cph Business
Læs bloggen her

Gammel modekoncern har succes med ny business-afdeling

Foto: detailfolk.dk



Torsdag den 12 december 2019 kl. 06:00 af: Kristian Holgersen

Et år efter lanceringen gør modekoncern status på sin business-afdeling. - Vi har travlt, siger chefen.

Efter mere end 110 år i branchen besluttede den gamle modekoncern Kaufmann at gå ind på B2B-markedet i 2018.

Satsningen har haft held med at ramme et hul i markedet og nyder godt af en pæn efterspørgsel. Sådan lyder status i hvert fald fra Henrik Overgaard, som er chef for Kaufmann Business.

- Det ser ud til, at virksomhederne har tørstet efter at købe eksklusivt firmatøj fra topbrands, for vi har haft travlt, siden vi startede op i efteråret, siger han i en pressemeddelelse.

- Sortimentet i vores Business-afdeling er præcis det samme som hele vores butikssortiment, så hvis man en lørdag formiddag er på shoppingtur og falder over en flot skjorte i en af vores butikker, så har man mulighed for at indkøbe den til sin arbejdsplads, fortsætter han.

Kunderne i business-afdelingen kan få oprettet deres egen netbutik, hvor medarbejderne selv kan gå ind og vælge det tøj, de har brug for.

Koncernen driver 18 Kaufmann-butikker i hele landet og to butikker under navnet Axel. Ungdomskæden Quint er også en del af Kaufmann og har tyve butikker i alt. Kaufmann blev grundlagt som Flipcentralen helt tilbage i 1908.

LÆS OGSÅ: Stræbsomt herretøjsbrand har taget hul på detailsatsningTilføj



Flere detailnyheder Gå til forsiden




Daglig nyhedsmail:



Del artiklen:








Seneste jobs



detailfolk.dk | A.P Møllers Allé 9A | DK-2791 Dragør | Tlf.: 32 94 20 27 | CVR: 34735832




Tilmeld nyhedsbrev

Få detailnyheder direkte i din indbakke

Tilmeld dig den gratis daglige nyhedsmail og hold dig opdateret om branchen

Fornavn
 
Efternavn
 
 
 
TILMELD