Feriekabalen går op på de fleste virksomheder
På langt de fleste virksomheder er både ledere og ansatte tilfredse med udfaldet af sommerferieplanlægningen.
Når danskerne i de kommende uger pakker kufferten eller strandtasken, sker det i langt de fleste tilfælde i lige netop de uger, som de selv har ønsket.
På 90 procent af virksomhederne er sommerferiekabalen gået op i en højere enhed. Medarbejderne har fået ferie i den ønskede periode, og ledelsen har fået vagtplanen til at gå op. Det viser en undersøgelse foretaget af Lederne, skriver Lederne Mandag.
Kun på en procent af de undersøgte virksomheder har ferieplanlægning givet anledning til utilfredshed blandt medarbejderne, mens det på ni procent af virksomhederne har været en udfordring at få kabalen til at gå op.
Undersøgelsen er baseret på svar fra 1.467 ledere.
LÆS OGSÅ: Hver anden leder arbejder i sin sommerferie
Læs hele artiklen på Lederne MandagFlere detailnyheder | Gå til forsiden |
Afstemning
Seneste nyheder
Netbutik køber virksomhed kendt fra DR-program
Kaffebutik bliver til en lille kæde
Danske stormagasiner satser på eksklusivt genbrug
Elev fra Matas løber med førstepladsen ved Fagprøveprisen
Ruller nyt smileymærke ud i landets butikker
Se de tre stærke prismodtagere ved årets Danish Retail Award
Fastholder mål om 40-50 butikker på dansk grund
Overtager ejerskab af møbelkæde for 1 krone
Seneste afstemninger
(Primært specialhandel) Hvordan er salget gået i første kvartal af 2023?
(Primært arbejdsgiver) Er den nye overenskomst fonuftig?
Hvordan endte julesalget 2022? (Primært specialhandel)
Hvordan endte Black Friday/Black Week salgsmæssigt sammenlignet med 2021? (Primært specialhandel)
Mest læste nyheder
Seneste nyheder
Seneste blogindlæg
Har coronakrisen givet varig opblomstring til bymidterne eller blot kunstigt åndedræt?
”Grøn” markedsføring er blevet et brandvarmt emne
Stop skævvridningen og vis erhvervssind: Udskyd udbetalingen af feriepenge og hjælp flere brancher!
Længere reklamationsret giver ikke mere holdbare produkter
Kære erhvervsminister: her er 5 grunde til at din argumentation om tilladt non-food salg i supermarkeder ikke holder en meter