Tilmeld detailnyheder     Tip en ven om detailfolk     Cookies     Sitemap     RSS

"Har du prøvet social selling i din butik eller som digital strategi?"

- Peter Skjold Mogensen, Lektor - Cph Business
L�s bloggen her

Fakta stopper succes-samarbejde

Foto: detailfolk.dk



Friday den 29 June 2012 kl. 10:57 af: Steffen Moses

’Det ta’r kun fem minutter at handle i Fakta’. Det velkendte slogan var med til at lægge grunden for Faktas succes. Men nu dropper discountkæden bureauet bag reklamekampagnen.

Fakta stopper samarbejdet med reklamebureauet UncleGrey, der blandt andet stod bag den famøse kampagne: ’Det ta’r kun fem minutter’. Det skriver Bureaubiz.dk.

Kampagnen hjalp Fakta fra at være en ukendt kæde af små butikker til deres nu knap 400 forretninger over hele landet, og det er den suverænt mest belønnede danske reklamekampagne, både herhjemme og i udlandet.

Discountkæden og bureauet arbejdede sammen i 14 år, men nu vil den nye ledelse i Fakta have et nyt ståsted – blandet andet gennem øget fokus på butikken og medarbejderne.



Flere detailnyheder Gå til forsiden




Daglig nyhedsmail:



Del artiklen:


Relaterede nyheder

Nyheden har ingen relaterede nyheder

Afstemning

Hvordan endte omsætningen i første halvår? (primært specialhandel)

Markant bedre end forventet
 
En anelse bedre end forventet
 
Nogenlunde som forventet
 
Lidt ringere end forventet
 
Markant ringere end forventet
 
Ved ikke
 

Seneste cases og nyheder fra RetailDirect







Seneste jobs



detailfolk.dk | A.P Møllers Allé 9B | DK-2791 Dragør | Tlf.: 32 94 20 27 | CVR: 34735832




Tilmeld nyhedsbrev

Få detailnyheder direkte i din indbakke

Tilmeld dig den gratis daglige nyhedsmail og hold dig opdateret om branchen

Fornavn
 
Efternavn
 
 
 
TILMELD