Fakta stopper succes-samarbejde
’Det ta’r kun fem minutter at handle i Fakta’. Det velkendte slogan var med til at lægge grunden for Faktas succes. Men nu dropper discountkæden bureauet bag reklamekampagnen.
Fakta stopper samarbejdet med reklamebureauet UncleGrey, der blandt andet stod bag den famøse kampagne: ’Det ta’r kun fem minutter’. Det skriver Bureaubiz.dk.
Kampagnen hjalp Fakta fra at være en ukendt kæde af små butikker til deres nu knap 400 forretninger over hele landet, og det er den suverænt mest belønnede danske reklamekampagne, både herhjemme og i udlandet.
Discountkæden og bureauet arbejdede sammen i 14 år, men nu vil den nye ledelse i Fakta have et nyt ståsted – blandet andet gennem øget fokus på butikken og medarbejderne.
Flere detailnyheder | Gå til forsiden |
Relaterede nyheder
Afstemning
Seneste nyheder
Netbutik køber virksomhed kendt fra DR-program
Kaffebutik bliver til en lille kæde
Danske stormagasiner satser på eksklusivt genbrug
Elev fra Matas løber med førstepladsen ved Fagprøveprisen
Ruller nyt smileymærke ud i landets butikker
Se de tre stærke prismodtagere ved årets Danish Retail Award
Fastholder mål om 40-50 butikker på dansk grund
Overtager ejerskab af møbelkæde for 1 krone
Seneste afstemninger
(Primært specialhandel) Hvordan er salget gået i første kvartal af 2023?
(Primært arbejdsgiver) Er den nye overenskomst fonuftig?
Hvordan endte julesalget 2022? (Primært specialhandel)
Hvordan endte Black Friday/Black Week salgsmæssigt sammenlignet med 2021? (Primært specialhandel)
Mest læste nyheder
Seneste nyheder
Seneste blogindlæg
Har coronakrisen givet varig opblomstring til bymidterne eller blot kunstigt åndedræt?
”Grøn” markedsføring er blevet et brandvarmt emne
Stop skævvridningen og vis erhvervssind: Udskyd udbetalingen af feriepenge og hjælp flere brancher!
Længere reklamationsret giver ikke mere holdbare produkter
Kære erhvervsminister: her er 5 grunde til at din argumentation om tilladt non-food salg i supermarkeder ikke holder en meter