Tilmeld detailnyheder     Tip en ven om detailfolk     Cookies     Sitemap     RSS

"Har du prøvet social selling i din butik eller som digital strategi?"

- Peter Skjold Mogensen, Lektor - Cph Business
L�s bloggen her

Discountkæde ramt af problemer efter tilbud på efterspurgt vare

Foto: PR Salling Group



Friday den 2 December 2022 kl. 09:58 af: Kristian Holgersen

Kunderne reagerede så kraftigt på et tilbud i Netto, at hjemmesiden gik ned, lyder det fra direktøren.

Den normale kilopris på smør nærmer sig efterhånden niveauet for guld.

Så når Netto sætter en pakke Lurpak på tilbud til knap otte kroner, skaber det nærmest guldfeber blandt kunderne.

I et opslag på LinkedIn forklarer discountkædens direktør, Braw Bakir, at tilbuddet på smør endte med at sende Netto.dk til tælling.

- Tidligere på dagen sendte vi nyhedsbrev ud til vores Netto+ kunder, blandt andet med et godt tilbud på smør. Og 30 minutter senere gik netto.dk ned. Trafikken på siden. var simpelthen for voldsom, skriver han.

- Jeg tror min kollegaer får travlt på lørdag, så vær ekstra søde ved dem og giv dem et skulderklap eller en highfive, skriver Braw Bakir.

Sidste år endte dagligvarebutikkerne i priskrig med hinanden. De smed hæmningerne og bankede prisen på eksempelvis smør, piskefløde og flæskesteg helt i bund. Kilopriserne på flæsk var flere steder langt under 10 kroner.

Måske ender vi samme sted i år.

LÆS OGSÅ: Svarer igen på kæmpe stikpille fra Netto



Flere detailnyheder Gå til forsiden




Daglig nyhedsmail:



Del artiklen:


Seneste cases og nyheder fra RetailDirect







Seneste jobs



detailfolk.dk | A.P Møllers Allé 9B | DK-2791 Dragør | Tlf.: 32 94 20 27 | CVR: 34735832




Tilmeld nyhedsbrev

Få detailnyheder direkte i din indbakke

Tilmeld dig den gratis daglige nyhedsmail og hold dig opdateret om branchen

Fornavn
 
Efternavn
 
 
 
TILMELD