Tilmeld detailnyheder     Tip en ven om detailfolk     Cookies     Sitemap     RSS

"Har du prøvet social selling i din butik eller som digital strategi?"

- Peter Skjold Mogensen, Lektor - Cph Business
L�s bloggen her

Direktør: Detailhandlen skal tage internettet alvorligt

Foto: detailfolk.dk



Tuesday den 12 June 2012 kl. 14:35 af: Steffen Moses

Tager detailhandlen ikke forbrugernes online-tilstedeværelse alvorligt, risikerer butikkerne at spille sig ”kunde-monopolet” af hænde, siger handels-direktør.

Det er lysende klart for Carsten Wandorf, adm. direktør i handelshuset Fritz Schur Consumer Group, at online vinder frem. Og detailhandlen er nødt til at hoppe med på vognen, siger Carsten Wandorf i et interview til Markedsføring.dk.

Carsten Wandorf ser dog ikke nødvendigvis internettet som døden for den fysiske butik. Men tager man ikke forbrugernes online-tilstedeværelse alvorligt, risikerer butikkerne at spille sig ”kunde-monopolet” af hænde, siger direktøren.



Flere detailnyheder Gå til forsiden




Daglig nyhedsmail:



Del artiklen:


Relaterede nyheder

Nyheden har ingen relaterede nyheder

Afstemning

Hvordan endte omsætningen i første halvår? (primært specialhandel)

Markant bedre end forventet
 
En anelse bedre end forventet
 
Nogenlunde som forventet
 
Lidt ringere end forventet
 
Markant ringere end forventet
 
Ved ikke
 

Seneste cases og nyheder fra RetailDirect







Seneste jobs



detailfolk.dk | A.P Møllers Allé 9B | DK-2791 Dragør | Tlf.: 32 94 20 27 | CVR: 34735832




Tilmeld nyhedsbrev

Få detailnyheder direkte i din indbakke

Tilmeld dig den gratis daglige nyhedsmail og hold dig opdateret om branchen

Fornavn
 
Efternavn
 
 
 
TILMELD