Tilmeld detailnyheder     Tip en ven om detailfolk     Cookies     Sitemap     RSS

"Den fysiske butiks største trussel!"

- Michael Friis Møller, Retailrådgiver – Meng & Company
L�s bloggen her

Dansk tøjgigant vil åbne ny butik hver uge

Foto: Only.dk



Monday den 5 November 2012 kl. 09:31

50 nye butikker på et år. Stort dansk tøjfirma blæser på krisen og laver ambitiøs målsætning.

Danskerne kan godt foreberede sig på, at der inden for den nærmeste fremtid vil skyde en Only-butik op på en nærliggende shoppinggade.

Det danske tøjfirma Bestseller, der står bag mærker som Vero Moda, Vila, Jack and Jones og Only, satser ifølge Bestseller-ejer Anders Holch Povlsen på at åbne en Only om ugen i løbet af de næste 12 måneder.

Det skriver Børsen.

Samtidig med ekspansionen udvider Only sortimentet. Nu skal der ikke kun satses på denim-produkter, men også på andre såkaldte styles som toppe, trøjer og nederdele.

Only er blandt Bestseller-kædens tre mest sælgende brands og har en milliard-omsætning, men brandet har stadig færre butikker end de to andre brand i Bestsellers top tre, nemlig Vero Moda og Jack&Jones.

- Så at Only nu åbner 50 nye på et år, er vel udtryk for den naturlige interne konkurrence i vores organisation, og at Only-organisationen har tænkt sig at komme efter de to andre, siger Anders Holch Povlsen til Børsen.

(Børsen)



Flere detailnyheder Gå til forsiden




Daglig nyhedsmail:



Del artiklen:


Seneste cases og nyheder fra RetailDirect







Seneste jobs



detailfolk.dk | A.P Møllers Allé 9B | DK-2791 Dragør | Tlf.: 32 94 20 27 | CVR: 34735832




Tilmeld nyhedsbrev

Få detailnyheder direkte i din indbakke

Tilmeld dig den gratis daglige nyhedsmail og hold dig opdateret om branchen

Fornavn
 
Efternavn
 
 
 
TILMELD