Tilmeld detailnyheder     Tip en ven om detailfolk     Cookies     Sitemap     RSS

"Har du prøvet social selling i din butik eller som digital strategi?"

- Peter Skjold Mogensen, Lektor - Cph Business
L�s bloggen her

Dansk kæde hiver de store stik hjem ved Retail Awards i Sverige





RETAIL AWARDS I SVERIGE 

Årets detail-leder
Johan Sjödin, Jysk

Årets omnioplevelse
Kjell & Company

Årets logistiksatsning
Mekonomen

Årets butikskæde
Jysk

Årets e-handel
Meds

Årets holdbarhedssatsning
Synsam

Årets butik
Pistill

Årets arbejdsgiver
Ica Kvantum Bollnäs

Årets butikssælger
Helena Stelius, Lindex

Kilde: Market.se

Thursday den 21 October 2021 kl. 11:08 af: Kristian Holgersen

Midt i en kæmpe satsning på at modernisere alle butikkerne har dansk kæde nu fået to store skulderklap ved Retail Awards i Sverige.

Ved årets Retail Awards i Sverige kunne boligkæden Jysk - som de eneste - glæde sig over at modtage to priser.

Direktøren for den svenske del af Jysk, Johan Sjödin, endte med at blive kåret som Årets retailledare (årets leder, red), mens HR-chefen Jesper Trapp kunne gå på scenen for at modtage prisen som årets butikskæde - blandt andet foran Flying Tiger.

Juryen lagde vægt på, at Jysk har været igennem en stærk udvikling med Johan Sjödin som direktør.

- Med meget hjerte bliver medarbejdere coachet til at vokse og komme videre internt i virksomheden. Han har også skabt en positiv konkurrencekultur, der viser sig i hver enkelt afdeling, skriver juryen blandt andet.

Samtidig fremhæver juryen, at det er lykkedes for Jysk at opnå vækst og opgradere konceptet midt i et udfordrende corona-år.

- Jeg synes, det er lykkedes rigtig godt for os at tackle hele coronasituationen, tilpasse os og samtidig have et fantastisk personale, der løfter sig i en flok og viser, hvor stærke vi er som virksomhed, siger Jesper Trapp.

Retail Awards bliver arrangeret af Svensk Handel og branchemediet Market.

Stor satsning i Sverige

Priserne lander i skødet på Jysk midt under en større modernisering af alle kædens mere end 150 svenske butikker.

Projektet har egentlig stået på siden 2016, men ledelsen har besluttet at skrue tempoet i vejret, fordi de nyrenoverede butikker klarer sig godt. 

Inden august 2023 skal hele kæden have det seneste butikskoncept, og det kræver den største investering nogensinde på det svenske marked. En kvart milliard svenske kroner bliver der sat af til opgaven.

- Oprindeligt var det idéen at opgradere i et mere adstadigt tempo, men efter de positive reaktioner, vi har modtaget fra vores kunder, har vi besluttet at fremskynde processen, siger Johan Sjödin, som er adm. direktør for den svenske del af Jysk.

- Så sent som i januar moderniserede vi vores butik i Åkersberga, noget der virkelig var nødvendigt, og forskellen var da også enorm. Jeg ser frem til at foretage det samme skift i alle vores butikker, siger Johan Sjödin

LÆS OGSÅ: Ansatte i de disse Jysk-butikker får den største belønning



Flere detailnyheder Gå til forsiden




Daglig nyhedsmail:



Del artiklen:


Seneste cases og nyheder fra RetailDirect







Seneste jobs



detailfolk.dk | A.P Møllers Allé 9B | DK-2791 Dragør | Tlf.: 32 94 20 27 | CVR: 34735832




Tilmeld nyhedsbrev

Få detailnyheder direkte i din indbakke

Tilmeld dig den gratis daglige nyhedsmail og hold dig opdateret om branchen

Fornavn
 
Efternavn
 
 
 
TILMELD