Tilmeld detailnyheder     Tip en ven om detailfolk     Cookies     Sitemap     RSS

"Har du prøvet social selling i din butik eller som digital strategi?"

- Peter Skjold Mogensen, Lektor - Cph Business
L�s bloggen her

Dansk designikon vil genåbne lukkede butikker

Foto: detailfolk.dk



Thursday den 11 December 2014 kl. 10:46 - Kilde: Børsen

Georg Jensen har planer om at genåbne nogle af de butikker, som måtte lukke i kølvandet på finanskrisen.

Som et led i en global markedsføringsstrategi vil Georg Jensen genåbne nogle af de butikker, som måtte lade livet under finanskrisen.

Det skriver Børsen.

Kreative direktør i det danske designikon, Marcus Teo, siger til avisen, at Georg Jensen med en ny kapitalstærk ejer i ryggen igen skal være synlig i gadebilledet. Det handler om signalværdi, forklarer den kreative direktør og fremhæver steder som London, Tyskland, Japan og Kina, hvor den danske virksomhed har lukket butikker.

Marcus Teo vil bruge det danske designklenodies 110-årige historie til at få forbindelse til nye kunder. Særligt de internationale kunder kender ikke til de historier, som Georg Jensen gemmer på, og det skal der laves om på.

Georg Jensen blev for to år siden købt af arabiske Investcorp, der først og fremmest vil investere i at udbrede Georg Jensen til resten af verden. Noget selskabet tidligere har gjort med blandt andre Gucci og Tiffany.

LÆS OGSÅ: Dansk designikon solgt til arabiske investorer

Læs hele artiklen på Børsen


Flere detailnyheder Gå til forsiden




Daglig nyhedsmail:



Del artiklen:


Seneste cases og nyheder fra RetailDirect







Seneste jobs



detailfolk.dk | A.P Møllers Allé 9B | DK-2791 Dragør | Tlf.: 32 94 20 27 | CVR: 34735832




Tilmeld nyhedsbrev

Få detailnyheder direkte i din indbakke

Tilmeld dig den gratis daglige nyhedsmail og hold dig opdateret om branchen

Fornavn
 
Efternavn
 
 
 
TILMELD