Dagrofa henter ny marketingchef til købmandskæder
Købmandskæderne Spar og Min Købmand har fået ny marketingchef, der er hentet hos legetøjkoncernen Top-Toy.
De to købmandskæder i Dagrofa-koncernen, SPAR og Min Købmand, har fået en ny mand i spidsen for marketingafdelingen, hvor blandt andet SPAR i øjeblikket gennemgår en omfattede opgradering og konceptmæssig udvikling, der også har et kraftigt marketingmæssigt aftryk.
Det er den 47-årige Kim Scheuer Nielsen, der kommer fra en stilling som nordisk marketingchef i legetøjskæmpen TOP-TOY, hvor BR Legetøj og Toys”R”Us hører under.
Erfaren detailprofil
Det er især Kim Scheuer Nielsens brede erfaring med markedsføring inden for detailsektoren, som marketing- og onlinedirektør i Dagrofas Købmandshus, Christian Higraff, fremhæver.
- Jeg er rigtig glad for, at vi nu har fundet den helt rigtige profil til marketingposten hos SPAR og Min Købmand. Kim Scheuer Nielsen har en særdeles bred og stærk marketingerfaring fra detailbranchen og er vant til at operere mellem traditionelle analoge kanaler og digitale, siger Christian Higraff i en kommentar til ansættelsen.
- Kim bliver et stærkt kort i den fortsatte udvikling af markedsføringen hos vores lokale købmands-helte i hele landet”, tilføjer han.
Kim Scheuer Nielsen har været i forskellige stillinger i Top-Toy siden 2006. Han tiltrådte i sin nye stilling den 8. august.
LÆS OGSÅ: Dagrofa-direktør i hastigt exit
Flere detailnyheder | Gå til forsiden |
Afstemning
Seneste nyheder
Netbutik køber virksomhed kendt fra DR-program
Kaffebutik bliver til en lille kæde
Danske stormagasiner satser på eksklusivt genbrug
Elev fra Matas løber med førstepladsen ved Fagprøveprisen
Ruller nyt smileymærke ud i landets butikker
Se de tre stærke prismodtagere ved årets Danish Retail Award
Fastholder mål om 40-50 butikker på dansk grund
Overtager ejerskab af møbelkæde for 1 krone
Seneste afstemninger
(Primært specialhandel) Hvordan er salget gået i første kvartal af 2023?
(Primært arbejdsgiver) Er den nye overenskomst fonuftig?
Hvordan endte julesalget 2022? (Primært specialhandel)
Hvordan endte Black Friday/Black Week salgsmæssigt sammenlignet med 2021? (Primært specialhandel)
Mest læste nyheder
Seneste nyheder
Seneste blogindlæg
Har coronakrisen givet varig opblomstring til bymidterne eller blot kunstigt åndedræt?
”Grøn” markedsføring er blevet et brandvarmt emne
Stop skævvridningen og vis erhvervssind: Udskyd udbetalingen af feriepenge og hjælp flere brancher!
Længere reklamationsret giver ikke mere holdbare produkter
Kære erhvervsminister: her er 5 grunde til at din argumentation om tilladt non-food salg i supermarkeder ikke holder en meter