Dagrofa giver købmandskæde en ny visuel identitet
En investering på flere millioner kroner skal gøre købmandskæde mere moderne. - Vi tror på de små købmænd, siger direktør.
Butikkerne i Let-Køb trænger til en kærlig hånd, så derfor har Dagrofa besluttet at skifte facaderne og få designet et helt nyt logo til kæden.
Ifølge en pressemeddelelse fra Dagrofa handler det om at give Let-Køb et mere moderne og tidssvarende udtryk.
- Dagrofa investerer nu flere millioner i Let-Køb-kæden, fordi vi tror på de små købmænd, som gør en stor forskel for lokalsamfundet, siger Richo Boss. Han er kædedirektør i Spar, Min Købmand og Let-Køb.
- Det nye layout er med til at binde vores kæde sammen, således at den fremstår som en moderniseret kæde med frie købmænd, der er tættere på kundens hverdag, fortsætter han.
Opdateringen af de 106 butikker i Let-Køb kommer til at ske henover sensommeren. Det skal forhåbentligt gøre den frivillige kæde mere attraktiv og tiltrække endnu flere købmænd med i samarbejdet.
- Kæden er tæt på kunden og afspejler det brede kundesegment, siger Richo Boss og fortsætter:
- Vores flere end 100 butikker er fordelt over hele landet, og derfor kan sortimentet også variere fra butikkerne i de store byer til de mindre byer og butikkerne på øerne, og det er med til at gøre kædens butikker så unikke.
Dagrofa omsætter for cirka 18,6 milliarder kroner om året og beskæftiger omkring 14.500 ansatte. Koncernen består i dag af butikskæderne Meny, Spar, Min Købmand, Let-Køb samt FoodService Danmark og Dagrofa Logistik.
Tidligere har også Spar været igennem en gennemgribende modernisering.
Flere detailnyheder | Gå til forsiden |
Afstemning
Seneste nyheder
Netbutik køber virksomhed kendt fra DR-program
Kaffebutik bliver til en lille kæde
Danske stormagasiner satser på eksklusivt genbrug
Elev fra Matas løber med førstepladsen ved Fagprøveprisen
Ruller nyt smileymærke ud i landets butikker
Se de tre stærke prismodtagere ved årets Danish Retail Award
Fastholder mål om 40-50 butikker på dansk grund
Overtager ejerskab af møbelkæde for 1 krone
Seneste afstemninger
(Primært specialhandel) Hvordan er salget gået i første kvartal af 2023?
(Primært arbejdsgiver) Er den nye overenskomst fonuftig?
Hvordan endte julesalget 2022? (Primært specialhandel)
Hvordan endte Black Friday/Black Week salgsmæssigt sammenlignet med 2021? (Primært specialhandel)
Mest læste nyheder
Seneste nyheder
Seneste blogindlæg
Har coronakrisen givet varig opblomstring til bymidterne eller blot kunstigt åndedræt?
”Grøn” markedsføring er blevet et brandvarmt emne
Stop skævvridningen og vis erhvervssind: Udskyd udbetalingen af feriepenge og hjælp flere brancher!
Længere reklamationsret giver ikke mere holdbare produkter
Kære erhvervsminister: her er 5 grunde til at din argumentation om tilladt non-food salg i supermarkeder ikke holder en meter