Tilmeld detailnyheder     Tip en ven om detailfolk     Cookies     Sitemap     RSS

"Har du prøvet social selling i din butik eller som digital strategi?"

- Peter Skjold Mogensen, Lektor - Cph Business
L�s bloggen her

Dagligvarekæde står klar med omfattende prisprogram

Foto: Meny



Monday den 25 April 2022 kl. 10:14 af: Kristian Holgersen

Priserne på hundredvis af varer skal nu matche niveauet i discountbutikkerne, lyder det fra Meny.

Dagligvarekæden Meny har tænkt sig at være lige så billige som landets discountbutikker, når det gælder prisen på havregryn, vaskemiddel og en lang række andre af de mest normale varer.

Det nye prisprogram, Hverdagspris, som Meny nu ruller ud i hele kæden, tæller i alt 400 basisvarer.

- Vores kunder skal være trygge ved at foretage deres hverdagsindkøb hos Meny og vide, at de altid kan få de varer, de bruger mest, til en konkurrencedygtig pris, siger Richo Boss, kædedirektør for Meny.

- Med ’Hverdagspris’ har vi lavet et nyt prisprogram, som vi mener tilføjer noget ekstra til den indkøbsoplevelse, kunderne har i Meny, siger han,

Beslutningen om at matche discountbutikkerne er ikke en kampagne med kort udløbsdato, lyder det fra Meny. Det bliver tværtimod et fast koncept, som skal være en del af kæden i mange år fremover.

- Vi vil fortsat være Danmarks Madmarked, hvor vores kunder kommer for at finde de varer, der gør weekenden, fødselsdagen eller ferien mere ekstraordinær. Med ’Hverdagspris’ ønsker vi at understrege, at vi også er relevante til de daglige indkøb, siger Richo Boss.

LÆS OGSÅ: En fokuseret indsats giver Dagrofa første overskud i ni år



Flere detailnyheder Gå til forsiden




Daglig nyhedsmail:



Del artiklen:


Seneste cases og nyheder fra RetailDirect







Seneste jobs



detailfolk.dk | A.P Møllers Allé 9B | DK-2791 Dragør | Tlf.: 32 94 20 27 | CVR: 34735832




Tilmeld nyhedsbrev

Få detailnyheder direkte i din indbakke

Tilmeld dig den gratis daglige nyhedsmail og hold dig opdateret om branchen

Fornavn
 
Efternavn
 
 
 
TILMELD