Coop mister succesfuld chef
Koncernmarketingchef Carina Neergard har blandt andet stået bag en af dansk dagligvarehandels største mærkevaresucceser.
Efter en årrække hos Coop starter koncernmarketingchef Carina Neergaard den 1. oktober som bureaudirektør i kommunikationshuset Cool Gray.
Her skal hun stå i spidsen for bureaudelen, hvor den strategiske rådgivning af kunderne skal fylde endnu mere og dermed bidrage væsentligt til en omfattende udvikling af Cool Gray.
Carina Neergaard har været hos Coop de seneste otte år som marketingchef for henholdsvis Kvickly og Superbrugsen og de seneste år med ansvar for corporate marketing. Her har hun blandt andet stået bag en af dansk dagligvarehandels største mærkevaresucceser, Änglamark, som er blevet et mærke med milliardomsætning samt en række tværgående kampagner i Coop, blandt andet for økologi.
Carina Neergaard har desuden mange års erfaring fra bureauverdenen, hvor hun har været hos blandt andet BBDO og Grey.
Carina Neergaard bliver medlem af den øverste ledelsesgruppe i Cool Gray og direktør for bureauet, der i øjeblikket består af 28 medarbejdere med ambition om markant udvidelse de kommende år.
Flere detailnyheder | Gå til forsiden |
Relaterede nyheder
Afstemning
Seneste nyheder
Netbutik køber virksomhed kendt fra DR-program
Kaffebutik bliver til en lille kæde
Danske stormagasiner satser på eksklusivt genbrug
Elev fra Matas løber med førstepladsen ved Fagprøveprisen
Ruller nyt smileymærke ud i landets butikker
Se de tre stærke prismodtagere ved årets Danish Retail Award
Fastholder mål om 40-50 butikker på dansk grund
Overtager ejerskab af møbelkæde for 1 krone
Seneste afstemninger
(Primært specialhandel) Hvordan er salget gået i første kvartal af 2023?
(Primært arbejdsgiver) Er den nye overenskomst fonuftig?
Hvordan endte julesalget 2022? (Primært specialhandel)
Hvordan endte Black Friday/Black Week salgsmæssigt sammenlignet med 2021? (Primært specialhandel)
Mest læste nyheder
Seneste nyheder
Seneste blogindlæg
Har coronakrisen givet varig opblomstring til bymidterne eller blot kunstigt åndedræt?
”Grøn” markedsføring er blevet et brandvarmt emne
Stop skævvridningen og vis erhvervssind: Udskyd udbetalingen af feriepenge og hjælp flere brancher!
Længere reklamationsret giver ikke mere holdbare produkter
Kære erhvervsminister: her er 5 grunde til at din argumentation om tilladt non-food salg i supermarkeder ikke holder en meter