Chokoladekæde satser på vækst
Et stabilt 2013 skal sikre vækst de kommende år for chokoladekæden Peter Beier.
Der bliver gjort klar til vækst og ekspansion hos luksuschokoladekæden Peter Beier.
Det siger stifter og adm. direktør Peter Beier til Berlingske Business.
Kæden har netop fremlagt et regnskab for 2013, der viser et resultat på 1,1 millioner kroner mod 1,6 millioner året før. I samme periode steg bruttoresultatet til 20,1 millioner koner fra 17,9 millioner. Samtidig melder kæden om en solid start på 2014.
Peter Beier betegner over for Berlingske Business 2013 som et mellemår for den vækst, som han forventer i 2014 og 2015. Her er ambitionen ligeledes, at der skal åbnes butikker uden for Danmarks grænser. Kæden har i dag 15 butikker, heraf to i Sverige.
LÆS OGSÅ: Chokoladekæde forbereder sig på ekspansion
Læs hele artiklen på Berlingske BusinessFlere detailnyheder | Gå til forsiden |
Afstemning
Seneste nyheder
Netbutik køber virksomhed kendt fra DR-program
Kaffebutik bliver til en lille kæde
Danske stormagasiner satser på eksklusivt genbrug
Elev fra Matas løber med førstepladsen ved Fagprøveprisen
Ruller nyt smileymærke ud i landets butikker
Se de tre stærke prismodtagere ved årets Danish Retail Award
Fastholder mål om 40-50 butikker på dansk grund
Overtager ejerskab af møbelkæde for 1 krone
Seneste afstemninger
(Primært specialhandel) Hvordan er salget gået i første kvartal af 2023?
(Primært arbejdsgiver) Er den nye overenskomst fonuftig?
Hvordan endte julesalget 2022? (Primært specialhandel)
Hvordan endte Black Friday/Black Week salgsmæssigt sammenlignet med 2021? (Primært specialhandel)
Mest læste nyheder
Seneste nyheder
Seneste blogindlæg
Har coronakrisen givet varig opblomstring til bymidterne eller blot kunstigt åndedræt?
”Grøn” markedsføring er blevet et brandvarmt emne
Stop skævvridningen og vis erhvervssind: Udskyd udbetalingen af feriepenge og hjælp flere brancher!
Længere reklamationsret giver ikke mere holdbare produkter
Kære erhvervsminister: her er 5 grunde til at din argumentation om tilladt non-food salg i supermarkeder ikke holder en meter