Burgerkæde betaler bryllup
En usædvanlig sammenfald af navne får nu Burger King til at sponsorere et amerikansk pars bryllup.
Burger og King. Umiddelbart er det to ord, man forbinder med den amerikanske fastfoodkæde Burger King.
Det er dog også navnene på det amerikanske kærestepar Joel Burger og Ashley King. De skal nu giftes og tager det fælles navn Burger-King. Det er kommet den amerikanske burgergigant for øre, og derfor tilbyder kæden nu at betale for udgifterne til brylluppet, skriver flere amerikanske medier.
Joel Burger og Ashley King har været kendt som Burger-King, siden de gik i femte klasse, skriver The State Journal-Register. Nu bliver navnet så officielt, når brylluppet har stået den 17. juli. En talsmand for Burger King siger til AP, at kæden følte en overvældende trang til at hjælpe parret.
Burger King betaler alle udgifterne til brylluppet og vil også sørge for gaver, men om der vil blive serveret Whopper-menuer på den store dag, melder historien dog ikke noget om.
Flere detailnyheder | Gå til forsiden |
Afstemning
Seneste nyheder
Netbutik køber virksomhed kendt fra DR-program
Kaffebutik bliver til en lille kæde
Danske stormagasiner satser på eksklusivt genbrug
Elev fra Matas løber med førstepladsen ved Fagprøveprisen
Ruller nyt smileymærke ud i landets butikker
Se de tre stærke prismodtagere ved årets Danish Retail Award
Fastholder mål om 40-50 butikker på dansk grund
Overtager ejerskab af møbelkæde for 1 krone
Seneste afstemninger
(Primært specialhandel) Hvordan er salget gået i første kvartal af 2023?
(Primært arbejdsgiver) Er den nye overenskomst fonuftig?
Hvordan endte julesalget 2022? (Primært specialhandel)
Hvordan endte Black Friday/Black Week salgsmæssigt sammenlignet med 2021? (Primært specialhandel)
Mest læste nyheder
Seneste nyheder
Seneste blogindlæg
Har coronakrisen givet varig opblomstring til bymidterne eller blot kunstigt åndedræt?
”Grøn” markedsføring er blevet et brandvarmt emne
Stop skævvridningen og vis erhvervssind: Udskyd udbetalingen af feriepenge og hjælp flere brancher!
Længere reklamationsret giver ikke mere holdbare produkter
Kære erhvervsminister: her er 5 grunde til at din argumentation om tilladt non-food salg i supermarkeder ikke holder en meter