Tilmeld detailnyheder     Tip en ven om detailfolk     Cookies     Sitemap     RSS

"Har coronakrisen givet varig opblomstring til bymidterne eller blot kunstigt åndedræt? "

- Dennis Clausager, detailfolk.dk
L�s bloggen her

Åbner butikkerne mere op for bestemt kundegruppe





Wednesday den 21 April 2021 kl. 09:46 af: Kristian Holgersen

Mens konkurrenten sløjfer de fysiske erhvervscentre, så har teleselskabet 3 valgt at åbne butikkerne for den professionelle målgruppe.

Den lange periode under nedlukningen, hvor der ikke var kunder i teleselskabet 3’s mange butikker, er blevet brugt på forberedelse.

Fremover vil butikkerne være bedre i stand til at servicere de kunder, som træder ind ad døren i forbindelse med deres arbejde.

- Vi oplever ofte, at kunderne besøger en butik i privat regi den ene dag, og i arbejdsøjemed den næste. Det gælder både de mindre erhvervsdrivende i lokalområdet og større virksomheder, hvor medarbejderne eller den telefoniansvarlige indimellem foretrækker at kigge forbi, hvis de har brug for assistance, siger Lasse Schneider. Han er Head of Retail hos 3.

- Rigtig mange forskellige mennesker har deres naturlige gang i vores butikker, og vi skal selvfølgelig kunne hjælpe og rådgive dem alle sammen, siger Lasse Schneider.

Medarbejderne i landets 28 3-butikker er blevet trænet i teleselskabets løsninger til erhvervslivet, og erhvervsdelen får også en mere tydelig plads i butikkerne, skriver teleselskabet i en pressemeddelelse.

Personlig kontakt er stadig vigtig

Tidligere på måneden valgte konkurrenten TDC at lukke alle sine erhvervscentre og i stedet sende alle kunderne over på nettet eller telefonen, hvis de har brug for hjælp og rådgivning. Det er den stik modsatte vej i forhold til satsningen fra 3.

Ifølge 3 er der stadig brug for at kunne møde erhvervskunderne ansigt til ansigt.

- Muligheden for personlig kontakt og betjening er lige så vigtig for erhvervskunder, som den er for privatkunder. Derfor er 3-butikkerne et rigtig godt supplement til vores account managers, selvbetjeningsplatforme og de rådgivere, der kan nås på telefonen og mail, siger Sigurd Leth. Han er direktør for 3Business.

- Vi har et defineret mål om, at det skal være nemt og enkelt at være kunde hos os, så derfor skal vi være til stede, der hvor kunderne er - og de er altså også i butikkerne. Det ved vi, for vi har allerede set en markant effekt af indsatsen i de strøgbutikker, der åbnede tidligere på foråret, fortsætter han.

LÆS OGSÅ: Får øverste ansvar for landsdækkende telekæde



Flere detailnyheder Gå til forsiden




Daglig nyhedsmail:



Del artiklen:


Seneste cases og nyheder fra RetailDirect







Seneste jobs



detailfolk.dk | A.P Møllers Allé 9B | DK-2791 Dragør | Tlf.: 32 94 20 27 | CVR: 34735832




Tilmeld nyhedsbrev

Få detailnyheder direkte i din indbakke

Tilmeld dig den gratis daglige nyhedsmail og hold dig opdateret om branchen

Fornavn
 
Efternavn
 
 
 
TILMELD