Tilmeld detailnyheder     Tip en ven om detailfolk     Cookies     Sitemap     RSS

"Har du prøvet social selling i din butik eller som digital strategi?"

- Peter Skjold Mogensen, Lektor - Cph Business
L�s bloggen her

Biva-kunder har 8 millioner til gode

Foto: detailfolk.dk



Tuesday den 2 July 2013 kl. 08:53 - Kilde: epn.dk

Urolige kunder har kimet kuratoren til konkursramte Biva Tæppeland ned for at høre, hvad der sker med de 8 millioner kroner, som de samlet set har til gode.

8 millioner kroner.

Det er, hvad flere kunder i konkursramte Biva Tæppeland har til gode. Det vurderer Birgitte Lønne Bloch, der er kurator og advokat hos Kromann Reumert, over for Jyllands-Posten, skriver epn.dk.

Hun tager dog forbehold for, at tallene ikke nødvendigvis er opdaterede i bogføringen. Størstedelen af de uheldige kunder har varer til gode for under 5.000 kroner, mens enkelte har for mere end 15.000 kroner ude at flyve.

LÆS OGSÅ: Biva og Tæppeland går konkurs

Mandag skabte det telefonstorm hos kuratoren, da omkring 1.000 urolige kunder ringede for at høre, hvordan deres situationen er, når de har købt og betalt for en vare, som de endnu ikke har modtaget. Det vides endnu ikke, om kunderne kan se frem til at få deres penge igen. Kuratoren leder efter en køber til kæden. 33 ud af de oprindeligt 50 butikker holder fortsat åbent i forsøget på at tiltrække potentielle købere.

LÆS OGSÅ: Sunde Bivaer skal tiltrække ny ejer

Læs hele artiklen på epn.dk


Flere detailnyheder Gå til forsiden




Daglig nyhedsmail:



Del artiklen:


Seneste cases og nyheder fra RetailDirect







Seneste jobs



detailfolk.dk | A.P Møllers Allé 9B | DK-2791 Dragør | Tlf.: 32 94 20 27 | CVR: 34735832




Tilmeld nyhedsbrev

Få detailnyheder direkte i din indbakke

Tilmeld dig den gratis daglige nyhedsmail og hold dig opdateret om branchen

Fornavn
 
Efternavn
 
 
 
TILMELD