Tilmeld detailnyheder     Tip en ven om detailfolk     Cookies     Sitemap     RSS

"Den fysiske butiks største trussel!"

- Michael Friis Møller, Retailrådgiver – Meng & Company
L�s bloggen her

Bestseller har skabt et nyt brand til et særligt marked

Foto: Bestseller




Tuesday den 24 April 2018 kl. 10:27 af: Lise Møller Schilder

Et nyt brand har set dagens lys, og det er Bestseller, som står bag. Første kollektion ligger prismæssigt over Bestsellers kendte brands.

Danmarks største modekoncern, Bestseller, er nu klar med et helt nyt brand, som går under navnet Postyr. Brandet er rettet mod kvinder. Det skriver Bestseller på sin hjemmeside. 

Postyrs første kollektion kan købes online allerede nu via dette link. Der er dog tale om en slags teaserkollektion. En fuldendt efterårskollektion vil blive lanceret til juli, oplyser Bestseller.

Priserne er noget højere end priserne på Bestsellers kendte mærker Vero Moda og Only. Postyr sælger blandt andet kjoler til mellem 1.200 og 1.800 kroner.

- Denne teaser-kollektion har ingen regler og er et mix af de stærkeste tendenser. Temaet er kontraster såsom sløv og skinnende, oversize og tilpassed og feminint versus maskulin, siger design manager Åse Wasbrekke i en pressemeddelese.

Postyrs debutkollektion er især rettet mode markederne i Tyskland, Østrig, Schweiz, Holland og Belgien. 

LÆS OGSÅ: Bestseller sætter tænderne i britisk kæde



Flere detailnyheder Gå til forsiden




Daglig nyhedsmail:



Del artiklen:


Seneste cases og nyheder fra RetailDirect







Seneste jobs



detailfolk.dk | A.P Møllers Allé 9B | DK-2791 Dragør | Tlf.: 32 94 20 27 | CVR: 34735832




Tilmeld nyhedsbrev

Få detailnyheder direkte i din indbakke

Tilmeld dig den gratis daglige nyhedsmail og hold dig opdateret om branchen

Fornavn
 
Efternavn
 
 
 
TILMELD