Tilmeld detailnyheder     Tip en ven om detailfolk     Cookies     Sitemap     RSS

"Hvornår har du sidst sagt tak til en kunde?"

- Dennis Clausager, detailfolk.dk
Læs bloggen her

Bestseller har skabt et nyt brand til et særligt marked

Foto: Bestseller




Tirsdag den 24 april 2018 kl. 10:27 af: Lise Møller Schilder - 0

Et nyt brand har set dagens lys, og det er Bestseller, som står bag. Første kollektion ligger prismæssigt over Bestsellers kendte brands.

Danmarks største modekoncern, Bestseller, er nu klar med et helt nyt brand, som går under navnet Postyr. Brandet er rettet mod kvinder. Det skriver Bestseller på sin hjemmeside. 

Postyrs første kollektion kan købes online allerede nu via dette link. Der er dog tale om en slags teaserkollektion. En fuldendt efterårskollektion vil blive lanceret til juli, oplyser Bestseller.

Priserne er noget højere end priserne på Bestsellers kendte mærker Vero Moda og Only. Postyr sælger blandt andet kjoler til mellem 1.200 og 1.800 kroner.

- Denne teaser-kollektion har ingen regler og er et mix af de stærkeste tendenser. Temaet er kontraster såsom sløv og skinnende, oversize og tilpassed og feminint versus maskulin, siger design manager Åse Wasbrekke i en pressemeddelese.

Postyrs debutkollektion er især rettet mode markederne i Tyskland, Østrig, Schweiz, Holland og Belgien. 

LÆS OGSÅ: Bestseller sætter tænderne i britisk kæde



Flere detailnyheder Gå til forsiden

Kommentér denne artikel. (Du kan blive den første)



Daglig nyhedsmail:



Del artiklen:



Kommentarer

Skriv kommentar med profil

> Log ind her, eller opret profil her


Skriv kommentar uden profil

> Vi benytter Google antispam løsning for din sikkerhed

Navn
E-mail (Vises ikke)
Husk den gode tone :-)






Seneste jobs



detailfolk.dk | A.P Møllers Allé 9A | DK-2791 Dragør | Tlf.: 32 94 20 27 | CVR: 34735832




Tilmeld nyhedsbrev

Få detailnyheder direkte i din indbakke

Tilmeld dig den gratis daglige nyhedsmail og hold dig opdateret om branchen

Fornavn
 
Efternavn
 
 
 
TILMELD