Aarhusiansk modebutik har tårnhøj målsætning
Modebutikken ’Støy Munkholm’ vil indtage det udenlandske marked med en ny strategi - og nyt navn.
Ambitionerne er ikke til at tage fejl af hos Aarhus-virksomheden Støy Munkholm, som har sat sig for mål at blive blandt Europas fem bedste modebutikker.
Det skriver Branchebladet Tøj.
Ifølge grundlægger Jakob Støy har flere års fremgang på Støy Munkholms hjemmeside givet tro på, at butikken på europæisk plan kan blive blandt de fem bedste i Europa målt på omsætning og brand value.
For at komme op ad rangstigen bliver navnet ’Støy Munkholm’ forkortet til ’Støy’, ligesom butikken lancerer en ny visuel identitet, brandstrategi og webshop.
Støy skal være kulturbærer
- Tiden og vores forretning er moden til, at vi skruer tempoet et niveau op. De seneste fem år har vi oplevet konstant vækst både i den fysiske butik og på nettet, og det er på høje tid, at vi strømliner vores aktiviteter og brand, så der er en ensretning på tværs, fortæller Jakob Støy, grundlægger og medejer af Støy, ifølge Branchebladet Tøj.
- Kernen af Støys DNA er kreativitet og nysgerrighed. Vi har gjort meget ud af at arbejde sammen med arkitekter, skribenter, kunstnere og fotografer, fordi vi kan se, at synergieffekterne er så meget desto større, end hvis vi blot fokuserer på mode. Støy skal være kulturbærer, fortælle historier og sætte en standard for, hvad en butik kan være, uddyber Jakob Støy.
LÆS OGSÅ: Presset dansk modegigant mister to direktører
Læs hele artiklen på Branchebladet TøjFlere detailnyheder | Gå til forsiden |
Afstemning
Seneste nyheder
Netbutik køber virksomhed kendt fra DR-program
Kaffebutik bliver til en lille kæde
Danske stormagasiner satser på eksklusivt genbrug
Elev fra Matas løber med førstepladsen ved Fagprøveprisen
Ruller nyt smileymærke ud i landets butikker
Se de tre stærke prismodtagere ved årets Danish Retail Award
Fastholder mål om 40-50 butikker på dansk grund
Overtager ejerskab af møbelkæde for 1 krone
Seneste afstemninger
(Primært specialhandel) Hvordan er salget gået i første kvartal af 2023?
(Primært arbejdsgiver) Er den nye overenskomst fonuftig?
Hvordan endte julesalget 2022? (Primært specialhandel)
Hvordan endte Black Friday/Black Week salgsmæssigt sammenlignet med 2021? (Primært specialhandel)
Mest læste nyheder
Seneste nyheder
Seneste blogindlæg
Har coronakrisen givet varig opblomstring til bymidterne eller blot kunstigt åndedræt?
”Grøn” markedsføring er blevet et brandvarmt emne
Stop skævvridningen og vis erhvervssind: Udskyd udbetalingen af feriepenge og hjælp flere brancher!
Længere reklamationsret giver ikke mere holdbare produkter
Kære erhvervsminister: her er 5 grunde til at din argumentation om tilladt non-food salg i supermarkeder ikke holder en meter