Tilmeld detailnyheder     Tip en ven om detailfolk     Cookies     Sitemap     RSS

"Den fysiske butiks største trussel!"

- Michael Friis Møller, Retailrådgiver – Meng & Company
L�s bloggen her

SPONSORERET INDHOLD



Vælg denne løsning til din webshop

Sunday den 11 July 2021 kl. 16:16

Flere og flere virksomheder begynder at bruge webshops til at sælge deres varer til kunderne. Derfor er webshops i stigende konkurrence med fysiske butikker. Hvis du således ønsker at vælge en god løsning til din webshop, så kan du læse med her.  

Vælg omnichannel løsninger

 
Du kan med fordel vælge omnichannel løsninger, hvis du ønsker at forbedre din virksomhed mest muligt. Med omnichannel retail er du sikker på, at du forbinder virksomhedens butikker og webshop. Dette giver anledning til, at virksomhedens kunder kan få en god oplevelse med e-commerce.  
 
Et eksempel på, hvordan omnichannel løsningen kan forbedre webshops, kan se således ud: En kunde har lige bestilt en vare fra webshoppen. Dog er denne vare i mellemtiden blevet udsolgt i virksomhedens fysiske butik. Dette vil altså resultere i, at kunden ikke kan få leveret varen. 
 
Men med omnichannel løsningen vil dette problem ikke forekomme, da butik og webshop er forbundet. Det vil således hurtigt vides, når en bestemt vare bliver udsolgt, og det kan således gøres synligt i webshoppen. 
 

Kunder får en god oplevelse i webshoppen

 
Det er oplagt, at kunderne får en bedre oplevelse, når der bliver brugt sådan en effektiv løsning. Hvis en webshop ofte kommer til at lade kunderne bestille varer, som faktisk er udsolgt, så kan det nedsætte kundernes troværdighed til webshoppen. 
 
De fleste kunder ønsker blot, at de kan handle nemt og hurtigt i en webshop, uden at webshoppen kommer til at begå nogle uheldige fejl, som går ud over kunderne. Når disse problemer forhindres, kan kunderne efterlade nogle positive anmeldelser om webshoppen, hvilket bestemt er fordelagtigt for virksomheden. 
 

Forstå dine kunder

 
Når du bruger omnichannel løsningen, så er det vigtigt, at du forstår dine kunder, så du ved lige præcis, hvordan du når hen til dem. Det kan nemlig gøre omnichannel marketing meget bedre og effektivt, når du ved, hvilke kanaler kunderne bruger. 
 
>> Læs mere på Navipartner.dk

Ovenstående indhold er sponsoreret











Seneste jobs



detailfolk.dk | A.P Møllers Allé 9B | DK-2791 Dragør | Tlf.: 32 94 20 27 | CVR: 34735832




Tilmeld nyhedsbrev

Få detailnyheder direkte i din indbakke

Tilmeld dig den gratis daglige nyhedsmail og hold dig opdateret om branchen

Fornavn
 
Efternavn
 
 
 
TILMELD