SPONSORERET INDHOLD
For klimaet, kunden og kassen
Et grønt tiltag
Siden januar 2021 har det været forbudt for os i detailhandlen at uddele gratis bæreposer til forbrugere ved køb, i regeringens regulering af miljøbeskyttelsesloven ud fra målet om en grøn omstilling. Os i detailhandlen skal derfor opkræve minimum 4 kroner for en bærepose for at mindske miljøbelastningen. Fremfor at se dette som en spændetrøje, giver det anledning til en lille gentænkning af, hvordan vi i detailbranchen kan imødekomme det grønne tiltag bedst muligt for både klimaet, kunderne - men også for virksomheden.
Hos Promotion Bag har de siden 2005 specialiseret sig i at lave genanvendelige muleposer til alt fra helt små butikker og virksomheder til nogle af de største detailkæder og verdenskendte brands. De laver både bomuldsnet og kraftige kanvas bags med tryk og logo - og her taler vi alt fra simple logo designs til mere komplekse billedtryk. De har fokuseret på at lave de bedste bags og muleposer til konkurrencedygtige priser og har allerede forsynet andre detailhandlere som Billi Bi, Won Hundred, Optikerne, Strøm og mange flere med muleposer for kunden at kunne bruge igen og igen.
Hvad har Promotion Bag at tilbyde din detailhandel?
-
Den ønskede mulepose i et antal helt ned til 1.000 stk.
-
Mål og detaljer præcis efter behov.
-
Professionel rådgivning fra vores erfarne medarbejdere til at finde den mest optimale løsning for din virksomhed.
-
Konkurrencedygtige priser
Hvem vinder på det?
Hvad vinder miljøet på det? Med muleposerne undgås det miljøbelastende ressourcespild ved at plastikposer bliver brændt af efter en eller to ganges brug. Bomuld er et naturprodukt, og er hos Promotion Bag GOTS-certificeret, som betyder at det lever op til en række miljømæssige krav. Udover dette, tilbyder de også både 100% økologiske muleposer eller muleposer fremstillet i genbrugt bomuld/kanvas. Muleposerne er derfor et godt produkt til, at udvise omtanke for miljøet og bæredygtighed.
Hvad vinder kunden på det? Hvis bæreposen er en del af forbrugerens køb, kan det ligeså godt gøres pengene værd fra vores side af. Derfor tilbyder Promotion Bags også de mange forskellige designmuligheder, så posen ikke blot kan bruges, men også ønskes at bruges.
… Og hvad vinder du på det? Poser i bomuld og kanvas er blevet utrolig populære, og poser Promotion Bags har lavet til kunder for år tilbage, bliver stadig brugt og set i gadebilledet den dag i dag. Reklameværdien er således i top.
Muleposerne er altså en måde at kombinere bæredygtighed, praktikalitet og stil på.
>> Læs mere på Promotionbag.dk
Ovenstående indhold er sponsoreret
Andet sponsoreret indhold
Seneste nyheder
Profiljobs
Seneste afstemninger
(Primært specialhandel) Hvordan er salget gået i første kvartal af 2023?
(Primært arbejdsgiver) Er den nye overenskomst fonuftig?
Hvordan endte julesalget 2022? (Primært specialhandel)
Hvordan endte Black Friday/Black Week salgsmæssigt sammenlignet med 2021? (Primært specialhandel)
Mest læste nyheder
Seneste nyheder
Seneste blogindlæg
Har coronakrisen givet varig opblomstring til bymidterne eller blot kunstigt åndedræt?
”Grøn” markedsføring er blevet et brandvarmt emne
Stop skævvridningen og vis erhvervssind: Udskyd udbetalingen af feriepenge og hjælp flere brancher!
Længere reklamationsret giver ikke mere holdbare produkter
Kære erhvervsminister: her er 5 grunde til at din argumentation om tilladt non-food salg i supermarkeder ikke holder en meter
