Tilmeld detailnyheder     Tip en ven om detailfolk     Cookies     Sitemap     RSS

"Den fysiske butiks største trussel!"

- Michael Friis Møller, Retailrådgiver – Meng & Company
L�s bloggen her

Søg råd og hjælp hos andre i detail, eller giv blot din mening til kende. Log ind her eller opret en profil her

Tilbage til Debatoversigten

ny butikschef søger råd..

Niels Karstensen


06-06-2012 13:32

Jeg er netop belvet udnævnt til butikschef i en telebutik hvor de ansatte ikke var særlig glade for chefen. Jeg vil gerne gøre det godt og hurtigt gøre dem glade. Er der nogen der har et par kommentarer eller råd?

Skriv kommentar

Kommentarer

Søren L. Simonsen


06-06-2012 16:09

Jeg synes du skal tage en samtale med hver medarbejder og høre dem, hvad de personligt var utilfredse med ved den forrige chef, og hvordan du kan gøre en forskel.

Men du skal huske at man som chef sjældent kan gøre alle tilfredse på en gang, især hvis man har et hovedkontor, der også bestemmer over dagligdagen i butikken, og nogle gange tvinger dig til at gøre upopulære ting... Det har jeg i hvert fald oplevet...

 
F. Gustavson


06-06-2012 19:11

Hej Niels
Jeg er enig med Søren, men du skal nok også passe på med at få medarbejderne til at "sladre" om den gamle chef. Det er der nok nogle, der vil synes er ubehageligt.

Jeg synes bare du skal konstatere at de vist ikke har haft det perfekt før, og så spørge hvad de ønsker du skal gøre for at samarbejdet kører.

 
Log ind her for at kommentere debat indl�gget. Eller klik her for at oprette en profil

Nyhedsmail







Seneste jobs



detailfolk.dk | A.P Møllers Allé 9B | DK-2791 Dragør | Tlf.: 32 94 20 27 | CVR: 34735832




Tilmeld nyhedsbrev

Få detailnyheder direkte i din indbakke

Tilmeld dig den gratis daglige nyhedsmail og hold dig opdateret om branchen

Fornavn
 
Efternavn
 
 
 
TILMELD