Tilmeld detailnyheder     Tip en ven om detailfolk     Cookies     Sitemap     RSS

"Har du prøvet social selling i din butik eller som digital strategi?"

- Peter Skjold Mogensen, Lektor - Cph Business
L�s bloggen her

Søg råd og hjælp hos andre i detail, eller giv blot din mening til kende. Log ind her eller opret en profil her

Tilbage til Debatoversigten

Hvad skal jeg sige til chefen

Lisbeth West


05-06-2012 15:37

Jeg er for nylig startet i en butik hvor jeg er blevet ansat efter anbefaling af min veninde som også arbejder der. Det gik rigtig godt i starten, men nu er min veninde blevet jaloux over at jeg sælger mere end hende og er begyndt at stikke til chefen om at mine salg måske ikke er helt reelle.

Min chef er rigtig glad for min veninde, så hvordan kan jeg bedst gøre min chef opmærksom på at mine salg er reelle og at det er min veninde som har et problem? Helst uden at skabe alt for meget splid...

Skriv kommentar

Kommentarer

TøjTøzen


05-06-2012 20:26

åååårh den er svær! Hvis det er en af dine rigtig gode veninder, så kan hun bare ikke være det bekendt! og du bør sige det til hende. Hvis det mere er en bekendt, så ville jeg nok gå til chefen og sige at du føler at der er nogen der ikke tror på dine salg, men at du håber at chefen godt kan se at du bare gør et godt arbejde. Held og lykke!

 
Log ind her for at kommentere debat indl�gget. Eller klik her for at oprette en profil

Nyhedsmail







Seneste jobs



detailfolk.dk | A.P Møllers Allé 9B | DK-2791 Dragør | Tlf.: 32 94 20 27 | CVR: 34735832




Tilmeld nyhedsbrev

Få detailnyheder direkte i din indbakke

Tilmeld dig den gratis daglige nyhedsmail og hold dig opdateret om branchen

Fornavn
 
Efternavn
 
 
 
TILMELD