Søg råd og hjælp hos andre i detail, eller giv blot din mening til kende. Log ind her eller opret en profil her
Tricks søges
Lisbeth West 05-06-2012 12:33 |
Jeg oplever ofte at mange mennesker kun er inde for at se hvad fx en bluse hedder for så derefter at gå hjem og bestille modellen på internettet. Har I nogen ideer/tricks til hvordan jeg bedst kan få kunderne til at købe blusen i butikken? Kunderne siger de fleste gange at de kun skal have navnet for at bestille det over nettet. |
|
|
||
Kommentarer | ||
Shaza Mo. 05-06-2012 20:23 |
hvis de siger at de vil kigge på nettet og måske købe der kan man spørge om de har tænkt på at der kommer fragt og hvad nu hvis blusen skal sendes tilbage? Det koster jo også. hvis du må for din chef kan du også være fræk og spørge om ikke din kunde hellere vil have glæde af blusen i dag end at vente..og så giver du fragtbeløbet på måske 50,- i rabat? |
|
|
||
|
Nyhedsmail
Seneste afstemninger
(Primært specialhandel) Hvordan er salget gået i første kvartal af 2023?
(Primært arbejdsgiver) Er den nye overenskomst fonuftig?
Hvordan endte julesalget 2022? (Primært specialhandel)
Hvordan endte Black Friday/Black Week salgsmæssigt sammenlignet med 2021? (Primært specialhandel)
Mest læste nyheder
Seneste nyheder
Seneste blogindlæg
Har coronakrisen givet varig opblomstring til bymidterne eller blot kunstigt åndedræt?
”Grøn” markedsføring er blevet et brandvarmt emne
Stop skævvridningen og vis erhvervssind: Udskyd udbetalingen af feriepenge og hjælp flere brancher!
Længere reklamationsret giver ikke mere holdbare produkter
Kære erhvervsminister: her er 5 grunde til at din argumentation om tilladt non-food salg i supermarkeder ikke holder en meter