Tilmeld detailnyheder     Tip en ven om detailfolk     Cookies     Sitemap     RSS

"Har coronakrisen givet varig opblomstring til bymidterne eller blot kunstigt åndedræt? "

- Dennis Clausager, detailfolk.dk
L�s bloggen her

Søg råd og hjælp hos andre i detail, eller giv blot din mening til kende. Log ind her eller opret en profil her

Tilbage til Debatoversigten

Tricks søges

Lisbeth West


05-06-2012 12:33

Jeg oplever ofte at mange mennesker kun er inde for at se hvad fx en bluse hedder for så derefter at gå hjem og bestille modellen på internettet. Har I nogen ideer/tricks til hvordan jeg bedst kan få kunderne til at købe blusen i butikken? Kunderne siger de fleste gange at de kun skal have navnet for at bestille det over nettet.

Skriv kommentar

Kommentarer

Shaza Mo.


05-06-2012 20:23

hvis de siger at de vil kigge på nettet og måske købe der kan man spørge om de har tænkt på at der kommer fragt og hvad nu hvis blusen skal sendes tilbage? Det koster jo også. hvis du må for din chef kan du også være fræk og spørge om ikke din kunde hellere vil have glæde af blusen i dag end at vente..og så giver du fragtbeløbet på måske 50,- i rabat?

 
Log ind her for at kommentere debat indl�gget. Eller klik her for at oprette en profil

Nyhedsmail







Seneste jobs



detailfolk.dk | A.P Møllers Allé 9B | DK-2791 Dragør | Tlf.: 32 94 20 27 | CVR: 34735832




Tilmeld nyhedsbrev

Få detailnyheder direkte i din indbakke

Tilmeld dig den gratis daglige nyhedsmail og hold dig opdateret om branchen

Fornavn
 
Efternavn
 
 
 
TILMELD