Søg råd og hjælp hos andre i detail, eller giv blot din mening til kende. Log ind her eller opret en profil her
Mindre i personalerabat
Detailisten 03-06-2012 15:07 |
Jeg arbejder i en butik, hvor det er et krav fra cheferne at vi bruger de produkter vi sælger, så vi kan inspirere kunderne og repræsentere mærket når vi er på arbejde. Tidligere fik vi en stor rabat på produkterne, så det gjorde ikke så meget. Det var faktisk ret fedt og en af grundene til at jeg søgte jobbet, selvom lønnen ikke er særligt høj. Men nu har cheferne bestemt at vi kun kan få halvt så meget i rabat, hvilket betyder at jeg ikke vil få råd til lige så meget som før. Vi SKAL stadig bruge produkterne i arbejdstiden. Jeg synes, det er ærgerligt at cheferne har ændret reglerne og vi har diskuteret det meget i butikken. Det betyder jo også at vi kommer til at betale mere til virksomheden, så kan vi evt. kræve at få mere i løn? Eller skal vi nægte at bruge produkterne? |
|
|
||
Kommentarer | ||
Sarah A. 03-06-2012 16:09 |
Øv øv...Hvis de kræver I skal gå i tøjet så synes jeg bestemt også at I skal have tøjet til fede priser. Måske du skal gå i det maaaaange gange så det bliver meeeeeget slidt. Og så forklare at du jo ikke har råd til at skifte garderobeskabet lige så ofte som før:-) |
|
|
||
|
Nyhedsmail
Seneste afstemninger
(Primært specialhandel) Hvordan er salget gået i første kvartal af 2023?
(Primært arbejdsgiver) Er den nye overenskomst fonuftig?
Hvordan endte julesalget 2022? (Primært specialhandel)
Hvordan endte Black Friday/Black Week salgsmæssigt sammenlignet med 2021? (Primært specialhandel)
Mest læste nyheder
Seneste nyheder
Seneste blogindlæg
Har coronakrisen givet varig opblomstring til bymidterne eller blot kunstigt åndedræt?
”Grøn” markedsføring er blevet et brandvarmt emne
Stop skævvridningen og vis erhvervssind: Udskyd udbetalingen af feriepenge og hjælp flere brancher!
Længere reklamationsret giver ikke mere holdbare produkter
Kære erhvervsminister: her er 5 grunde til at din argumentation om tilladt non-food salg i supermarkeder ikke holder en meter