Tilmeld detailnyheder     Tip en ven om detailfolk     Cookies     Sitemap     RSS

"Har coronakrisen givet varig opblomstring til bymidterne eller blot kunstigt åndedræt? "

- Dennis Clausager, detailfolk.dk
L�s bloggen her

Søg råd og hjælp hos andre i detail, eller giv blot din mening til kende. Log ind her eller opret en profil her

Tilbage til Debatoversigten

Mindre i personalerabat

Detailisten


03-06-2012 15:07

Jeg arbejder i en butik, hvor det er et krav fra cheferne at vi bruger de produkter vi sælger, så vi kan inspirere kunderne og repræsentere mærket når vi er på arbejde. Tidligere fik vi en stor rabat på produkterne, så det gjorde ikke så meget. Det var faktisk ret fedt og en af grundene til at jeg søgte jobbet, selvom lønnen ikke er særligt høj. Men nu har cheferne bestemt at vi kun kan få halvt så meget i rabat, hvilket betyder at jeg ikke vil få råd til lige så meget som før. Vi SKAL stadig bruge produkterne i arbejdstiden.

Jeg synes, det er ærgerligt at cheferne har ændret reglerne og vi har diskuteret det meget i butikken. Det betyder jo også at vi kommer til at betale mere til virksomheden, så kan vi evt. kræve at få mere i løn? Eller skal vi nægte at bruge produkterne?

Skriv kommentar

Kommentarer

Sarah A.


03-06-2012 16:09

Øv øv...Hvis de kræver I skal gå i tøjet så synes jeg bestemt også at I skal have tøjet til fede priser. Måske du skal gå i det maaaaange gange så det bliver meeeeeget slidt. Og så forklare at du jo ikke har råd til at skifte garderobeskabet lige så ofte som før:-)

 
Log ind her for at kommentere debat indl�gget. Eller klik her for at oprette en profil

Nyhedsmail







Seneste jobs



detailfolk.dk | A.P Møllers Allé 9B | DK-2791 Dragør | Tlf.: 32 94 20 27 | CVR: 34735832




Tilmeld nyhedsbrev

Få detailnyheder direkte i din indbakke

Tilmeld dig den gratis daglige nyhedsmail og hold dig opdateret om branchen

Fornavn
 
Efternavn
 
 
 
TILMELD