Søg råd og hjælp hos andre i detail, eller giv blot din mening til kende. Log ind her eller opret en profil her
Chefen holder ikke reglerne...
TøjTøzen 03-06-2012 14:58 |
Jeg har flere gange oplevet at min chef går før tid, selv om vi skal være to til at lukke og gøre kassen op. Flere gange har jeg måttet lukke og gå i banken med dagens omsætning alene, hvilket er stik imod de regler der er i virksomheden. Hvad skal jeg gøre? Skal jeg sige det til hende at jeg ikke vil lukke alene eller skal jeg gå videre til hendes chef med det? Jeg vil jo ikke have hende fyret eller gøre hende sur, men jeg er lidt træt af det. Hun plejer ikke at være særligt god til at tage imod kritik, så jeg er lidt bange for hvordan hun tager det. |
|
|
||
Kommentarer | ||
Niels Karstensen 04-06-2012 15:06 |
Hej. Som chef ville jeg have det bedst med at kritikken gik til mig før den gik til min chef. Kan du ikke evt. tage en stille dialog med hende på en "god dag", f.eks. ved at spørge om reglerne er ændret vedr. at man skal gå 2 i banken. Eller måske "liste emnet ind" ved at sige at du ikke er helt tryg ved at gå alene i banken med dagens omsætning. |
|
|
||
|
Nyhedsmail
Seneste afstemninger
(Primært specialhandel) Hvordan er salget gået i første kvartal af 2023?
(Primært arbejdsgiver) Er den nye overenskomst fonuftig?
Hvordan endte julesalget 2022? (Primært specialhandel)
Hvordan endte Black Friday/Black Week salgsmæssigt sammenlignet med 2021? (Primært specialhandel)
Mest læste nyheder
Seneste nyheder
Seneste blogindlæg
Har coronakrisen givet varig opblomstring til bymidterne eller blot kunstigt åndedræt?
”Grøn” markedsføring er blevet et brandvarmt emne
Stop skævvridningen og vis erhvervssind: Udskyd udbetalingen af feriepenge og hjælp flere brancher!
Længere reklamationsret giver ikke mere holdbare produkter
Kære erhvervsminister: her er 5 grunde til at din argumentation om tilladt non-food salg i supermarkeder ikke holder en meter