Tilmeld detailnyheder     Tip en ven om detailfolk     Cookies     Sitemap     RSS

"Har coronakrisen givet varig opblomstring til bymidterne eller blot kunstigt åndedræt? "

- Dennis Clausager, detailfolk.dk
L�s bloggen her

Søg råd og hjælp hos andre i detail, eller giv blot din mening til kende. Log ind her eller opret en profil her

Tilbage til Debatoversigten

Utilfreds kunde

Detailisten


02-06-2012 17:52

Jeg har lige oplevet at en kunde råbte af mig, fordi jeg ikke ville bytte hans vare uden en bon. Jeg ved, jeg har ret til at nægte, men det var meget ubehageligt.

Er der nogen derude, der har et godt råd til, hvad man kan øve sig på at sige til sådan en sur kunde?

Jeg gik helt i stå og stod bare og kiggede på ham til han gik, men jeg ville gerne have kunnet sagt et eller andet.

Skriv kommentar

Kommentarer

Dianna J.


02-06-2012 20:56

I vores butik har vi købeloven liggende i en skuffe ved kassen. så kan vi tage den frem hvis folk bliver sure og vise dem at vi altså har lov til ikke tage en vare retur uden bon. Det plejer at hjælpe.

 
Lisbeth West


03-06-2012 10:00

Hej!
Dianna: god idé, men er der ikke også nogle kunder der bare bliver mere sure af at få at vide at de tager fejl?

Jeg tror, at sure kunder vil være sure lige meget hvad, så det er rigtig vigtigt at man selv bevarer roen og bliver ved med at smile og være venlig, selvom de råber. Det kan være svært, men man lærer det efter et par gange.

 
Log ind her for at kommentere debat indl�gget. Eller klik her for at oprette en profil

Nyhedsmail







Seneste jobs



detailfolk.dk | A.P Møllers Allé 9B | DK-2791 Dragør | Tlf.: 32 94 20 27 | CVR: 34735832




Tilmeld nyhedsbrev

Få detailnyheder direkte i din indbakke

Tilmeld dig den gratis daglige nyhedsmail og hold dig opdateret om branchen

Fornavn
 
Efternavn
 
 
 
TILMELD