Søg råd og hjælp hos andre i detail, eller giv blot din mening til kende. Log ind her eller opret en profil her
Utilfreds kunde
Detailisten 02-06-2012 17:52 |
Jeg har lige oplevet at en kunde råbte af mig, fordi jeg ikke ville bytte hans vare uden en bon. Jeg ved, jeg har ret til at nægte, men det var meget ubehageligt. Er der nogen derude, der har et godt råd til, hvad man kan øve sig på at sige til sådan en sur kunde? Jeg gik helt i stå og stod bare og kiggede på ham til han gik, men jeg ville gerne have kunnet sagt et eller andet. |
|||
|
||||
Kommentarer | ||||
Dianna J. 02-06-2012 20:56 |
I vores butik har vi købeloven liggende i en skuffe ved kassen. så kan vi tage den frem hvis folk bliver sure og vise dem at vi altså har lov til ikke tage en vare retur uden bon. Det plejer at hjælpe. |
|||
|
||||
|
||||
|
Nyhedsmail
Seneste afstemninger
(Primært specialhandel) Hvordan er salget gået i første kvartal af 2023?
(Primært arbejdsgiver) Er den nye overenskomst fonuftig?
Hvordan endte julesalget 2022? (Primært specialhandel)
Hvordan endte Black Friday/Black Week salgsmæssigt sammenlignet med 2021? (Primært specialhandel)
Mest læste nyheder
Seneste nyheder
Seneste blogindlæg
Har coronakrisen givet varig opblomstring til bymidterne eller blot kunstigt åndedræt?
”Grøn” markedsføring er blevet et brandvarmt emne
Stop skævvridningen og vis erhvervssind: Udskyd udbetalingen af feriepenge og hjælp flere brancher!
Længere reklamationsret giver ikke mere holdbare produkter
Kære erhvervsminister: her er 5 grunde til at din argumentation om tilladt non-food salg i supermarkeder ikke holder en meter