Tilmeld detailnyheder     Tip en ven om detailfolk     Cookies     Sitemap     RSS

"Har du prøvet social selling i din butik eller som digital strategi?"

- Peter Skjold Mogensen, Lektor - Cph Business
L�s bloggen her

Topchef forlader sin post hos Ecco

Foto: detailfolk.dk



Thursday den 2 March 2017 kl. 10:54

 

Han har gennem flere år bidraget til Eccos gode resultater, men siger nu op som branding, produkt- og marketingdirektør.

Skokoncernen Ecco må nu sige farvel til sin branding-, produkt- og marketingdirektør, Andreas Wortmann, som selv har besluttet at fortsætte karrieren et andet sted efter femten år i virksomheden.

Det skriver Berlingske Business.

- Vi er kede af at se Andreas gå, for han har siddet på nogle vigtige områder i biksen og virkelig bidraget til de sidste års gode resultater, siger næstformand i Ecco, Karsten Borch, til Berlingske.

Ecco regner med at have fundet “en ny Andreas” inden for ni måneder.

Fik ny direktør i 2016

Sidste år fratrådte den administrerende direktør gennem næsten 12 år, Dieter Kasprzak, ligeledes sin post i Ecco. Han gav dengang stafetten videre til den tidligere finansdirektør, Steen Borgholm, som Detailfolk kunne berette om.

I dag sælges Eccos produkter i 87 lande i mere end 3.300 Ecco-butikker og shop-in-shops og på mere end 14.000 salgssteder rundt om i verden. Virksomheden, der er familieejet, blev grundlagt i Danmark i 1963 og beskæftiger mere end 19.000 mennesker.

LÆS OGSÅ: Ecco udskifter direktør



Flere detailnyheder Gå til forsiden




Daglig nyhedsmail:



Del artiklen:


Seneste cases og nyheder fra RetailDirect







Seneste jobs



detailfolk.dk | A.P Møllers Allé 9B | DK-2791 Dragør | Tlf.: 32 94 20 27 | CVR: 34735832




Tilmeld nyhedsbrev

Få detailnyheder direkte i din indbakke

Tilmeld dig den gratis daglige nyhedsmail og hold dig opdateret om branchen

Fornavn
 
Efternavn
 
 
 
TILMELD