Tilmeld detailnyheder     Tip en ven om detailfolk     Cookies     Sitemap     RSS

"Har coronakrisen givet varig opblomstring til bymidterne eller blot kunstigt åndedræt? "

- Dennis Clausager, detailfolk.dk
L�s bloggen her

Top 10: Det læste detailfolk i januar 2014

Foto: detailfolk.dk



Sunday den 2 February 2014 kl. 10:00 af: Freja Thorbech

Både historien om JYSK's elevkampagne og Mærsks salg af Dansk Supermarked var i januar på top 10 over månedens mest læste historier på detailfolk.dk.

Her kan du se de ti historier, som har været mest læst på detailfolk.dk i januar.

Klik på overskriften for at læse hele artiklen:

1. JYSK vil med ny elevkampagne også sætte fokus på socialt ansvar

En ny elevkampagne fra JYSK har ikke blot til formål at hverve elever. Den skal også sende et signal om, at elevuddannelse er en god idé.

2. Mærsk sælger stor andel af Dansk Supermarked

Mærsk har valgt at sælge sin aktiemajoritet i den danske dagligvaregigant.

3. Bogkæde har succes med lærings- og vidensportal

Med en blanding af produktinformation, præmier og vidensdeling i et Facebook-lignende univers forsøger Bog & idé at motivere sine ansatte til at tilegne sig viden.

4. Nyt koncept skal øge salget hos discountkæde

Med et nyt butikskoncept håber discountkæden Kiwi, at kunderne vil smide flere varer i kurven, når de alligevel er i butikken.

5. Modemilliardær køber halvdelen af nemlig.com

Bestseller-ejer Anders Holch Povlsen køber sig ind i det fremadstormende online supermarked nemlig.com.

6. Facebook-kunder hjælper Søstrene Grene

Søstrene Grenes mere end 120.000 Facebook-fans har bl.a. fået kæden til at åbne butik i en by, man ellers ikke ville åbne i.

7. Torvehaller lukker efter kun fire måneder

Efter kun fire måneder har Valby Torvehaller nu drejet nøglen om. Bagmanden har planer om et nyt koncept i de 700 m2 store lokaler.

8. Club Matas i nyt partnersamarbejde

Club Matas har nu udvidet rækken af samarbejdspartnere og har indgået en aftale med et mobilselskab.

9. Detailkæder topper liste over Danmarks stærkeste brands

Fem detailkæder ligger i top ti på en ny liste over virksomhederne med Danmarks stærkeste brands.

10. Danske forbrugere flygter fra discount

Pris betyder mindre og mindre, når vi køber ind, viser ny analyse. Det kan være et tegn på, at danskerne er klar til at skrue forbruget op.

LÆS OGSÅ: Top 10: Det læste detailfolk i december



Flere detailnyheder Gå til forsiden




Daglig nyhedsmail:



Del artiklen:


Seneste cases og nyheder fra RetailDirect







Seneste jobs



detailfolk.dk | A.P Møllers Allé 9B | DK-2791 Dragør | Tlf.: 32 94 20 27 | CVR: 34735832




Tilmeld nyhedsbrev

Få detailnyheder direkte i din indbakke

Tilmeld dig den gratis daglige nyhedsmail og hold dig opdateret om branchen

Fornavn
 
Efternavn
 
 
 
TILMELD