Tilmeld detailnyheder     Tip en ven om detailfolk     Cookies     Sitemap     RSS

"Har coronakrisen givet varig opblomstring til bymidterne eller blot kunstigt åndedræt? "

- Dennis Clausager, detailfolk.dk
L�s bloggen her

Se talerne til Danmarks største retailkonference

Foto: detailfolk.dk



Talerne til konferencen

  • Martin Frederiksen, foredragsholder og it-strateg
  • Louise Byg Kongsholm, retailekspert og ejer af pej gruppen
  • Mia Borch Münster, arkitekt og butiksindretter hos Riis Retail
  • Margrethe Dal Lehrmann, indkøbsdirektør hos Magasin
  • Per Østergaard Jacobsen, loyalitetsforsker hos CBS
  • Laura Saunter, Retail Editor hos WGSN
  • Carsten Andreasen, Head of Market Insights i Northern Europe hos Google
  • Niels Ralund, adm. direktør hos FDIH
  • Jørgen Balle Olesen, ejer af Saxo.com
  • Stine Grubbe, blogger og foredragsholder hos RetailStories.dk
  • Kasper Holst, CEO hos Impact
Tuesday den 24 May 2016 kl. 15:40 af: Lise Møller Schilder

Der kommer både til at være eksperter fra udlandet og topfolk fra den danske detailbranche ved dette års Retail Konference.

Hvis du stadig ikke har helt styr på din cross channel-strategi eller måske gerne vil vide mere om de nyeste trends indenfor butiksindretning, så skulle du overveje at tage med til dette års Retail Konference.

Her bliver deltagerne nemlig præsenteret for en lang række af de nyeste trends indenfor detailbranchen. 

Det er Pej gruppen, der står bag, og netop Pej gruppen har også tænkt sig at præsentere deres nye bog Cross Channel 2.

- Den første danske bog om cross channel udkom i maj 2014 og var udsolgt på tre måneder. En god indikator på, at emnet ramte plet i forhold til de udfordringer, detailhandlen stod overfor. Nu er det tid til en ny version med opdaterede nøgletal, nye case stories og inspiration fra ind- og udland, skriver Pej gruppen i pressemeddelelsen.

Nethandel, kundeloyalitet og globale trends

Udover oplægget om cross channel kommer konferencen til at byde på 10 andre oplæg, som blandt andet fokuserer på, hvordan man får en succesfuld nethandel op at køre.

Her forklarer direktør i Saxo.com, Jørgen Balle Olesen, hvordan Saxo.com har taget rejsen fra fysisk boghandel til Danmarks største netboghandel.

Et andet indlæg kommer til at handle om, hvor godt kundeloyalitetsprogrammer egentlig virker. Og så kommer et af indlæggene til at handle om, hvilke globale trends der kommer til at ramme Danmark fremover.

Konferencen bliver afholdt den 14. juni i Herning og den 16. juni i København

LÆS OGSÅ: Ny bog om trends og innovative detailkoncepter



Flere detailnyheder Gå til forsiden




Daglig nyhedsmail:



Del artiklen:


Seneste cases og nyheder fra RetailDirect







Seneste jobs



detailfolk.dk | A.P Møllers Allé 9B | DK-2791 Dragør | Tlf.: 32 94 20 27 | CVR: 34735832




Tilmeld nyhedsbrev

Få detailnyheder direkte i din indbakke

Tilmeld dig den gratis daglige nyhedsmail og hold dig opdateret om branchen

Fornavn
 
Efternavn
 
 
 
TILMELD