Tilmeld detailnyheder     Tip en ven om detailfolk     Cookies     Sitemap     RSS

"Den fysiske butiks største trussel!"

- Michael Friis Møller, Retailrådgiver – Meng & Company
L�s bloggen her

Se Irmas vilde baggårds-happening

Foto: detailfolk.dk



Wednesday den 5 October 2016 kl. 06:00 af: Kristian Holgersen

VIDEO: En overraskende event i en københavnsk baggård indgår som en del af Irma nye økologiske kampagne. Beboerne skal lige gnide sig en ekstra gang i øjnene.

En gruppe beboere i det indre København fik tidligere på året en overraskelse, da de vågnede op en lørdag morgen og så ud af vinduet. I løbet af natten var deres baggård blevet omdannet til et lille økologisk landbrug med græs og levende dyr.

Det overrumplende syn stod Irma bag. Dagligvarekæden optog nemlig en reklamefilm, som indgår i en ny kampagne med det formål at styrke salget af økologiske varer. Udover filmen udgiver Irma også en særlig tilbudsavis med fokus på økologi.

- Med vores store tilbudsavis, den nye film, masser af aktiviteter i butikkerne og en intern kappedyst, er det vores mål i denne uge at prøve at komme over 50 procent økologiandel i mindst en butik, siger Søren Steffensen, direktør i Irma.

LÆS OGSÅ: Ny marketingchef: Her er min plan for Irma



Flere detailnyheder Gå til forsiden




Daglig nyhedsmail:



Del artiklen:


Seneste cases og nyheder fra RetailDirect







Seneste jobs



detailfolk.dk | A.P Møllers Allé 9B | DK-2791 Dragør | Tlf.: 32 94 20 27 | CVR: 34735832




Tilmeld nyhedsbrev

Få detailnyheder direkte i din indbakke

Tilmeld dig den gratis daglige nyhedsmail og hold dig opdateret om branchen

Fornavn
 
Efternavn
 
 
 
TILMELD