Tilmeld detailnyheder     Tip en ven om detailfolk     Cookies     Sitemap     RSS

"Har coronakrisen givet varig opblomstring til bymidterne eller blot kunstigt åndedræt? "

- Dennis Clausager, detailfolk.dk
L�s bloggen her

Reklame-gigant indtager Danmark

Foto: Bonial.dk



Wednesday den 2 September 2015 kl. 15:25 - Kilde: Huset Markedsføring

Konkurrencen på markedet for digitale reklameaviser bliver nu endnu hårdere.

- Bonial er den første platform, der hjælper dig med at forberede dine daglige indkøb uden at gå glip af et eneste tilbud.

Sådan lyder de lovende ord fra Bonial.dk, som er den nye aktør på markedet for digitale reklameaviser. Dermed er der fra i dag blevet endnu hårdere konkurrence på området herhjemme.

Shoppingportalen Bonial.dk er en del af den enorme tyske mediekoncern Axel Springer SE og leverer digitale tilbudsaviser via sin location-baserede mobilapp og hjemmeside. Efter indtog på det svenske marked, hvor blandt andet Ikea og H&M har valgt at annoncere via den nye shoppingportal som bindeled mellem detailhandlen og forbrugere, er turen nu nået til Danmark, skriver nyhedsmediet Huset Markedsføring.

LÆS OGSÅ: Derfor får reklamer mindre og mindre betydning

20 millioner månedlige brugere globalt

- Det her er fremtidens måde at nå forbrugerne på med gode tilbud. Færre og færre læser de trykte reklamer og tilbudsaviser, som distribueres i dag, og som oven i købet udgør et miljøproblem, siger Jaume Betrian til Huset Markedsføring.

Han er Executive Director og grundlægger af Ofertia.com - og ansvarlig for den danske forretning.

Bonial.dk administreres af spanske Ofertia.com, der blev opkøbet af Bonial.com Group i april.

- Vi er nu tæt på at have 20 millioner månedlige brugere globalt hos Bonial.com Group, og vores apps bliver gentagne gange ratet som nr. 1 i de internationale app-stores. Vi har bevist, at vi er et must-have for både detailhandlerne og forbrugerne på vores markeder, hvor vi i dag arbejder for de fleste førende detailkæder og er markedsledende på så godt som alle de vigtige detailmarkeder, fortæller Jaume Betrian til Huset Markedsføring.

Udover i Danmark konkurrerer Bonial-gruppen - med forskellige navne - i USA (Retale), Tyskland (kaufDA), Frankrig og Sverige (Bonial), Brasilien (Guiato) samt Spanien, Brasilien, Mexico, Colombia og Chile (Ofertia).

LÆS OGSÅ: Fakta fjerner reklamer fra populær app

Læs hele artiklen på Huset Markedsføring


Flere detailnyheder Gå til forsiden




Daglig nyhedsmail:



Del artiklen:


Seneste cases og nyheder fra RetailDirect







Seneste jobs



detailfolk.dk | A.P Møllers Allé 9B | DK-2791 Dragør | Tlf.: 32 94 20 27 | CVR: 34735832




Tilmeld nyhedsbrev

Få detailnyheder direkte i din indbakke

Tilmeld dig den gratis daglige nyhedsmail og hold dig opdateret om branchen

Fornavn
 
Efternavn
 
 
 
TILMELD