Tilmeld detailnyheder     Tip en ven om detailfolk     Cookies     Sitemap     RSS

"Har du prøvet social selling i din butik eller som digital strategi?"

- Peter Skjold Mogensen, Lektor - Cph Business
L�s bloggen her

Landsdækkende kæde er færdig med stor omstilling





Monday den 20 December 2021 kl. 11:05 af: Kristian Holgersen

Alle butikker har nu fået en visuel overhaling, lyder meldingen fra landsdækkende købmandskæde, som ikke længere er rød.

Sidste år blev det besluttet at forny den visuelle identitet i Min Købmand, som har 164 butikker fordelt over det meste af landet.

I et opslag på LinkedIn kan Min Købmand nu fortælle, at den store omstilling allerede er overstået, så hele kæden nu har skiftet udseende.

Mest iøjnefaldende er overgangen fra brugen af rød til mere grøn.

- Den nye visuelle identitet indkapsler alt det gode, som Min Købmand står for, og skal være med til at udnytte det fulde potentiale, som Min Købmand har, fremgår det af opslaget på LinkedIn.

- Den dybe grønne farve er med til at danne ramme om købmandsånden, den gode stemning og det lokale - uden at blive støvet. Vores logo er også kommet ud af sin kasse, for vi er ikke firkantede – tværtimod, skriver Min Købmand.

Min Købmand er en del af Dagrofa. Kæden lagde ud i 2013, hvor de fleste af butikkerne skiftede fra at have været en del af Spar og Kwik Spar.

LÆS OGSÅ: Dagrofa henter ny kædedirektør i succesfuldt modebrand 



Flere detailnyheder Gå til forsiden




Daglig nyhedsmail:



Del artiklen:


Seneste cases og nyheder fra RetailDirect







Seneste jobs



detailfolk.dk | A.P Møllers Allé 9B | DK-2791 Dragør | Tlf.: 32 94 20 27 | CVR: 34735832




Tilmeld nyhedsbrev

Få detailnyheder direkte i din indbakke

Tilmeld dig den gratis daglige nyhedsmail og hold dig opdateret om branchen

Fornavn
 
Efternavn
 
 
 
TILMELD