Tilmeld detailnyheder     Tip en ven om detailfolk     Cookies     Sitemap     RSS

"Har du prøvet social selling i din butik eller som digital strategi?"

- Peter Skjold Mogensen, Lektor - Cph Business
L�s bloggen her

Kundeklagerne får ny direktør

Foto: detailfolk.dk



Monday den 13 October 2014 kl. 15:34 af: Freja Thorbech

Fra 1. november er det en ny mand, der får ansvaret for forbrugerklagerne, når Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen får ny vicedirektør.

Niels C. Beier tiltræder som vicedirektør i Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen 1. november 2014.

Den nye vicedirektør får blandt andet ansvar for forbrugernes klager over den danske detailhandel.

Udover forbrugerklagerne får den nye vicedirektør også ansvar for lovforberedende arbejde, policy, offentlig konkurrence, kommunikation, Forsyningssekretariatet og Stormrådets sekretariat.

Niels C. Beier har tidligere arbejdet i Nationalbanken med makroøkonomiske og finansielle forhold samt administrative ledelsesopgaver.

Derudover har han i perioden 2012-2014 været chef for Produktivitetskommissionens sekretariat. Kommission havde til opgave at komme med konkrete ideer til, hvordan produktiviteten i Danmark styrkes. Blandt andet foreslog kommisionen en liberalisering af apoteksområdet og en ændring af planloven, der blandt andet betyder, at man ikke må placere butikker på over 2.000 m², de såkaldte hypermarkedet, alle steder i landet.

LÆS OGSÅ: Kommission: Planlov spænder ben for dansk produktivitet



Flere detailnyheder Gå til forsiden




Daglig nyhedsmail:



Del artiklen:


Seneste cases og nyheder fra RetailDirect







Seneste jobs



detailfolk.dk | A.P Møllers Allé 9B | DK-2791 Dragør | Tlf.: 32 94 20 27 | CVR: 34735832




Tilmeld nyhedsbrev

Få detailnyheder direkte i din indbakke

Tilmeld dig den gratis daglige nyhedsmail og hold dig opdateret om branchen

Fornavn
 
Efternavn
 
 
 
TILMELD