Tilmeld detailnyheder     Tip en ven om detailfolk     Cookies     Sitemap     RSS

"Har du prøvet social selling i din butik eller som digital strategi?"

- Peter Skjold Mogensen, Lektor - Cph Business
L�s bloggen her

Kendis bliver formand for nyt kundekoncept i Irma

Foto: detailfolk.dk



Monday den 7 September 2015 kl. 08:49 af: Søren Duran Duus

Kunder i Irma-kæden får fra i dag deres egen medlemsbestyrelse. Den første, midlertidige formand er på plads.

Irma-kæden vil kræse mere for sine loyale kunder.

For første gang i sin 129-årige historie giver Irma nu sine loyale kunder mulighed for at blive medlem af deres lokale butik - og dermed få indflydelse og fordele. Det sker, når man fra i dag i alle 83 Irma-butikker kan melde sig ind i Coop og vælge sin lokale Irma som tilhørsbutik.

Samtidig får kunderne sin egen medlemsbestyrelse. Frem til marts 2016 er der tale om interim (midlertidig) bestyrelse, der fungerer indtil der gennemføres et valg, hvor alle Irma-medlemmer kan stille op og deltage i afstemningen.

Madaktivist, forfatter og kommunikationsrådgiver Signe Wenneberg er blevet udpeget som den første formand, oplyser Irma.

Blandt de øvrige medlemmer er fremtidsforskeren Eva Stensig og serviceeksperten Henrik Meng. Derudover kommer to kunder og en Irma-medarbejder.

LÆS OGSÅ: Irma åbner for varelevering i hele landet

To formål

- Der er to formål med, at vi inviterer vores kunder til at blive medlem, siger kædedirektør Jesper Uggerhøj, Irma.

- For det første vil vi gerne i tættere dialog med vores kunder, så mere direkte kan høre om deres ønsker og holdninger til Irma. Irma skal være anderledes i forhold til andre kæder - det ønsker vores kunder. Men hvordan skal vi konkret være det? Det får vi bedre muligheder for at høre.

- For det andet vil vi gerne belønne vores loyale kunder med særligt gode tilbud, specielle arrangementer for dem og opsparing af point, siger Jesper Uggerhøj i en pressemeddelelse.

Siden september 2013 har de 1,5 million medlemmer af Coop kunnet benytte deres medlemskort i Irma og opspare point. Det har ifølge Irmas kædedirektør været en succes, og allerede nu er 'en væsentlig del af omsætningen' fra medlemmer.

LÆS OGSÅ: Sådan adskiller Lille Irma sig fra Irmas store butikker



Flere detailnyheder Gå til forsiden




Daglig nyhedsmail:



Del artiklen:


Seneste cases og nyheder fra RetailDirect







Seneste jobs



detailfolk.dk | A.P Møllers Allé 9B | DK-2791 Dragør | Tlf.: 32 94 20 27 | CVR: 34735832




Tilmeld nyhedsbrev

Få detailnyheder direkte i din indbakke

Tilmeld dig den gratis daglige nyhedsmail og hold dig opdateret om branchen

Fornavn
 
Efternavn
 
 
 
TILMELD