Tilmeld detailnyheder     Tip en ven om detailfolk     Cookies     Sitemap     RSS

"Den fysiske butiks største trussel!"

- Michael Friis Møller, Retailrådgiver – Meng & Company
L�s bloggen her

Kassemedarbejder: Opfør jer ordentligt!

Arkivfoto
Foto: PR - Claus Sjödin



Monday den 25 April 2016 kl. 10:48 - Kilde: Ekstra Bladet

Flere end 21.000 har ’liket’ et opslag, som opfordrer kunder til at tænke sig en ekstra gang om, inden deres opførelse bliver ubehagelig.

- Tænk på, at du påvirker dine omgivelser og dine medmennesker med din opførsel og dine udtalelser, både personale og andre kunder og husk, at ingen er fejlfri.

Sådan skiver kassemedarbejder hos Netto Sabina Larsen‎ på discountkædens Facebook-side.

Det sker, fordi hun er frustreret over, hvordan ansatte ofte skal finde sig i meget fra kundernes side, hvilket ikke ligefrem gør det sjovere at arbejde i for eksempel Netto.

24-årige Sabina Larsen, der arbejder i en Netto-butik i indre Købehavn, har blandt andet oplevet en mor, der sviner et ældre ægtepar til, fordi de var for langsomme. En kvinde, der brokker sig over forkerte priser, som slet ikke var forkerte. Og en mand, der vælter to kasser med nudler, og lader det hele ligge.

Mandag har flere end 21.000 ’liket’ opslaget, og langt de fleste kommentarer er meget positive, fortæller Sabina Larsen til Ekstra Bladet.

Læs hele Sabina Larsens opfordring til kunder her

Læs hele artiklen på Ekstra Bladet


Flere detailnyheder Gå til forsiden




Daglig nyhedsmail:



Del artiklen:


Seneste cases og nyheder fra RetailDirect







Seneste jobs



detailfolk.dk | A.P Møllers Allé 9B | DK-2791 Dragør | Tlf.: 32 94 20 27 | CVR: 34735832




Tilmeld nyhedsbrev

Få detailnyheder direkte i din indbakke

Tilmeld dig den gratis daglige nyhedsmail og hold dig opdateret om branchen

Fornavn
 
Efternavn
 
 
 
TILMELD