Tilmeld detailnyheder     Tip en ven om detailfolk     Cookies     Sitemap     RSS

"Har du prøvet social selling i din butik eller som digital strategi?"

- Peter Skjold Mogensen, Lektor - Cph Business
L�s bloggen her

Innovation: Storcenter samler posthus og prøverum

Foto: detailfolk.dk



Tuesday den 31 October 2017 kl. 10:56 - Kilde: Børsen

Tøj som købes på nettet sendes ofte retur. Nu vil et storcenter hjælpe kunderne med at spare tid ved at kombinere posthus og prøverum.

Rødovre Centrum vil nu gøre det nemmere for kunderne at finde ud af, om de kan passe det tøj, de allerede har købt på nettet. Storcentret åbnede i slutningen af september et 162 kvadratmeter stort område, hvor kunder kan afhente varer fra netbutikker. Det område har også et prøverum tilknyttet. Det skriver Børsen

- Der bliver handlet en del på nettet, og hvorfor så ikke give kunderne mulighed for at hente varerne her i stedet for at køre andre steder hen? siger administrerende direktør i Rødovre Centrum, Jesper Andreasen, til avisen.

Han forklarer, at kunderne kan vælge at prøve det tøj de har købt i et tilhørende prøverum, så de hurtigt kan aflevere tøjet tilbage igen, hvis de ikke kan lide det.

Direktøren frygter ikke, at tiltaget vil fjerne kunder fra selve centret. I stedet tror han, at det vil få flere til at lægge vejen forbi.

LÆS OGSÅ: Rødovre Centrum præsenterer stærkt regnskab

Læs hele artiklen på Børsen


Flere detailnyheder Gå til forsiden




Daglig nyhedsmail:



Del artiklen:


Seneste cases og nyheder fra RetailDirect







Seneste jobs



detailfolk.dk | A.P Møllers Allé 9B | DK-2791 Dragør | Tlf.: 32 94 20 27 | CVR: 34735832




Tilmeld nyhedsbrev

Få detailnyheder direkte i din indbakke

Tilmeld dig den gratis daglige nyhedsmail og hold dig opdateret om branchen

Fornavn
 
Efternavn
 
 
 
TILMELD