Tilmeld detailnyheder     Tip en ven om detailfolk     Cookies     Sitemap     RSS

"Har du prøvet social selling i din butik eller som digital strategi?"

- Peter Skjold Mogensen, Lektor - Cph Business
L�s bloggen her

Eksklusiv butik lokker med anderledes prøverum

Foto: karl.com



Wednesday den 18 June 2014 kl. 11:07 - Kilde: Politiken

Karl Lagerfeldt som fotograf i prøverummet. Det er en af de tiltag, der skal trække unge ind i modeikonets eksklusive butik i London.

De fysiske butikker må tænke alternativt for at trække kunderne væk fra de virtuelle butiksvinduer på nettet og ud i den virkelige verden.

Hos Karl Lagerfeldt-butikken i London har man derfor indrettet et helt særlig prøverum, skriver Politiken.

Her har man installeret en iPad med en særlig Karl Lagerfeldt-app. Med den kan kunderne få taget billeder af det tøj, de prøver, af designikonet himself. De kan lægge forskellige filtre på billederne for at give dem et mere glamourøst udseende og efterfølgende uploade dem direkte til de sociale medier.

Butikschef Julius Kaveh siger til Politiken, at det især tiltrækker de unge kunder, der ikke nødvendigvis køber noget med det samme, men det er en måde at få dem ind i butikken på. Samtidig skal de aflevere deres mailadresse, hvis de vil lægge et billede på de sociale medier, og derved har butikken sikret sig en fremtidig kontaktmulighed til potentielle kunder.

LÆS OGSÅ: Ny undersøgelse: Mange bruger butikker som prøverum for webshops

Læs hele artiklen på Politiken


Flere detailnyheder Gå til forsiden




Daglig nyhedsmail:



Del artiklen:


Seneste cases og nyheder fra RetailDirect







Seneste jobs



detailfolk.dk | A.P Møllers Allé 9B | DK-2791 Dragør | Tlf.: 32 94 20 27 | CVR: 34735832




Tilmeld nyhedsbrev

Få detailnyheder direkte i din indbakke

Tilmeld dig den gratis daglige nyhedsmail og hold dig opdateret om branchen

Fornavn
 
Efternavn
 
 
 
TILMELD