Tilmeld detailnyheder     Tip en ven om detailfolk     Cookies     Sitemap     RSS

"Den fysiske butiks største trussel!"

- Michael Friis Møller, Retailrådgiver – Meng & Company
L�s bloggen her

Discountkæde afprøver kø-app

Nu kan Kiwis kunder klare indkøbene, mens de står i kø til postafdelingen.
Foto: Kiwi



Monday den 11 May 2015 kl. 11:22 - Kilde: Berlingske Business

Kiwi forsøger sig nu med en ny app, der skal sikre kunderne mindre spildtid i lange køer.

Kiwi afprøver netop nu en ny app i sin postafdeling, der skal gøre op med kundernes passive ventetid i lange køer.

Det skriver Berlingske Business.

Appen hedder Zip Q og er udviklet af Michael Judson, der selv var træt af at stå i kø. Med appen kan kunderne scanne en kode og få besked om, hvad nummer i køen, de har samt den estimerede ventetid. Dermed kan kunderne klare indkøbene, mens de står i kø.

Projektleder i Kiwi, Thomas Baarsøe, siger til Berlingske Business, at kunderne har taget godt imod den.

LÆS OGSÅ: Fire dage i kø for et par sko

Læs hele artiklen på Berlingske Business


Flere detailnyheder Gå til forsiden




Daglig nyhedsmail:



Del artiklen:


Seneste cases og nyheder fra RetailDirect







Seneste jobs



detailfolk.dk | A.P Møllers Allé 9B | DK-2791 Dragør | Tlf.: 32 94 20 27 | CVR: 34735832




Tilmeld nyhedsbrev

Få detailnyheder direkte i din indbakke

Tilmeld dig den gratis daglige nyhedsmail og hold dig opdateret om branchen

Fornavn
 
Efternavn
 
 
 
TILMELD