Tilmeld detailnyheder     Tip en ven om detailfolk     Cookies     Sitemap     RSS

"Har du prøvet social selling i din butik eller som digital strategi?"

- Peter Skjold Mogensen, Lektor - Cph Business
L�s bloggen her

Detailkæde og hjerteforening i nyt samarbejde

Foto: detailfolk.dk



Wednesday den 17 April 2013 kl. 06:20 af: Simone Hansen

Sammen med Hjerteforeningen sætter dansk detailkæde fokus på hjerteproblemer og tilbyder blandt andet arrangementer med guides til førstehjælp.

igår startede den danske kosmetik-gigant Matas en kampagne i samarbejde med Hjerteforeningen i alle kædens 293 butikker. Her vil kunderne blandt andet kunne købe nøgleringe med hjerter på, hvor overskuddet vil gå til Hjerteforeningen. 

Samtidig får folk mulighed for at tilmelde sig arrangementer, hvor de kan lære mere om førstehjælp. 

- Det er trist, at så mange rammes af hjertestop - og det er slet ikke godt nok, at så få overlever. Vi vil derfor gerne bidrage til at sikre mere viden om hjertestop. Det gør vi ved at samle penge ind og ved i samarbejde med Hjerteforeningen at tilbyde kurser i livreddende førstehjælp, udtaler Informations- og miljøchef Henrik E. Johannsen i forbindelse med samarbejde. 

LÆS OGSÅ: Matas opkøber konkurrent



Flere detailnyheder Gå til forsiden




Daglig nyhedsmail:



Del artiklen:


Seneste cases og nyheder fra RetailDirect







Seneste jobs



detailfolk.dk | A.P Møllers Allé 9B | DK-2791 Dragør | Tlf.: 32 94 20 27 | CVR: 34735832




Tilmeld nyhedsbrev

Få detailnyheder direkte i din indbakke

Tilmeld dig den gratis daglige nyhedsmail og hold dig opdateret om branchen

Fornavn
 
Efternavn
 
 
 
TILMELD