Tilmeld detailnyheder     Tip en ven om detailfolk     Cookies     Sitemap     RSS

"Har du prøvet social selling i din butik eller som digital strategi?"

- Peter Skjold Mogensen, Lektor - Cph Business
L�s bloggen her

Bilka fyrer marketingdirektøren bag Far til Fjorten

Foto: pr-foto



Friday den 2 November 2018 kl. 11:08 - Kilde: Dansk Markedsføring

Der er tale om en fyring, men af den udramatiske slags, lyder det fra hovedpersonen selv.

Alice Monberg stopper som marketingdirektør i Bilka, skriver Dansk Markedsføring.

Der er tale om en udramatisk fyring, siger hovedpersonen. Hun er med egne ord bedst til at "skabe brands," og den opgave er efterhånden løst.

Varehuskædens Executive Vice President - Mark Nielsen - giver rosende ord med på vejen.

- Hun har sammen med teamet skabt et levende univers med ikke mindst Du Ka', Bilka Live, Hyper Hits, DiscountMatch, Far til Fjorten og hele positioneringen som hele Danmarks hypermarked, udtaler han ifølge Dansk Markedsføring.

Tidligere har Alice Monberg blandt andet været kædechef hos Guldbageren og markedschef for Legoland. Inden Bilka-jobbet sad hun ni år som marketingdirektør i XL-Byg indtil 2015. Det fremgår af hendes LinkedIn-cv. 

LÆS OGSÅ: Detailchef bliver ny marketingdirektør hos omnichannel-darling

Læs hele artiklen på Dansk Markedsføring


Flere detailnyheder Gå til forsiden




Daglig nyhedsmail:



Del artiklen:


Seneste cases og nyheder fra RetailDirect







Seneste jobs



detailfolk.dk | A.P Møllers Allé 9B | DK-2791 Dragør | Tlf.: 32 94 20 27 | CVR: 34735832




Tilmeld nyhedsbrev

Få detailnyheder direkte i din indbakke

Tilmeld dig den gratis daglige nyhedsmail og hold dig opdateret om branchen

Fornavn
 
Efternavn
 
 
 
TILMELD