Tilmeld detailnyheder     Tip en ven om detailfolk     Cookies     Sitemap     RSS

"Har du prøvet social selling i din butik eller som digital strategi?"

- Peter Skjold Mogensen, Lektor - Cph Business
Læs bloggen her

Alt begynder at klappe for tøjmærke: Første flagskibsbutik på vej

Foto: PR



Torsdag den 23 september 2021 kl. 10:01 af: Kristian Holgersen

Siden deltagelsen i Løvens Hule har dansk tøjmærke med en del år på bagen haft ekstra travlt. Snart venter den første butik.

Tøjmærket Basic Apparel, der blev stiftet i 2013, har oplevet solid vækst efter deltagelsen i DR-programmet Løvens Hule sidste år, hvor investoren Jesper Buch lagde to millioner kroner.

Det får nu iværksætteren bag Basic Apparel - Camilla Balle - til at sætte nye, ambitiøse mål.

- Vores hjemmemarked i Danmark og webshop står rigtig stærkt, der gør, at vi er klar med en flagship store i år, som bliver et samlet Basic Apparel-univers, siger hun.

Allerede i tredje kvartal har Basic Apparel så godt som opfyldt målsætningen om en toplinje på 33,2 millioner kroner for hele regnskabsåret. De gode salgstal er vel at mærke kommet i hus midt under coronakrisen, hvor restriktioner og nedlukninger viste sig at være store udfordringer for både produktion og forhandlere.

- Vi ekspanderer i Norden og internationalt, og der er fuld fart på omsætningen, som allerede er steget markant siden 2020, hvor vi lå på 17.3 millioner. Vores ambitioner er dog endnu større - derfor lyder vores målsætning for 2023 på 111 mio. kroner, siger Camilla Balle.

Basic Apparel fokuserer på miljøvenligt tøj.

LÆS OGSÅ: Kongehuset får iværksætter fra Løvens Hule til at ændre navn midt i optur



Flere detailnyheder Gå til forsiden




Daglig nyhedsmail:



Del artiklen:








Seneste jobs



detailfolk.dk | A.P Møllers Allé 9B | DK-2791 Dragør | Tlf.: 32 94 20 27 | CVR: 34735832




Tilmeld nyhedsbrev

Få detailnyheder direkte i din indbakke

Tilmeld dig den gratis daglige nyhedsmail og hold dig opdateret om branchen

Fornavn
 
Efternavn
 
 
 
TILMELD