Tilmeld detailnyheder     Tip en ven om detailfolk     Cookies     Sitemap     RSS

"Den fysiske butiks største trussel!"

- Michael Friis Møller, Retailrådgiver – Meng & Company
L�s bloggen her

SPONSORERET INDHOLD



Tilbud og bonusser tiltrækker spillere til online casinoer - det virker også for andre brancher

Friday den 26 August 2022 kl. 12:23

Reklamer tiltrækker kunder. Det er velkendt blandt virksomheder og derfor er det også en essentiel del af enhver forretning. Det handler om at overbevise kunderne om, at det man tilbyder er bedst til den bedste pris på markedet. Online casinoer kæmper eksempelvis om spillere ved at tilbyde et væld af forskellige tilbud og bonusser, som man kan anvende, når man spiller hos dem. Men markedet kan også hurtigt blive uoverskueligt.

Folk kigger efter de bedste online casino bonusser

Når der er så mange forskellige tilbud og bonusser at vælge imellem, er der mange, der gerne vil have mulighed for at sammenligne dem. På den måde sikrer de sig, at de får det bedste tilbud. Casino bonusser uden indbetaling er for eksempel veloplagte velkomstbonusser til de nye spillere, og casinoer konkurrerer også her om at tilbyde de bedste bonusser. Der er naturligvis også andre aspekter casinoerne vurderes på af spillerne, men bonusserne er ofte med til at gøre udslaget.

De fleste vil gerne spare penge

Tilbud og bonusser virker godt, både for online casinoer og andre virksomheder, fordi de fleste gerne vil bruge så lidt penge som muligt. Det er trods alt et statussymbol at have mange penge, og dette opnås jo egentlig ved slet ikke at bruge penge. Men eftersom man er nødt til at overleve, kan man stræbe efter at bruge så lidt som muligt. Derfor er tilbud og bonusser tillokkende, men de fleste køb gøres stadig ved impuls, følelser og vaner, og er ofte ikke så påvirket af tilbud og kampagner. Dermed er det ikke sagt, at det aldrig fungerer, for en del af købene påvirkes også af kognitive beslutninger, og hvis man kan spare penge, er flere tilbøjelige til at købe det pågældende produkt.
 

Mange stoler ikke på reklamekampagner

Selvom det til en vis grad virker med at sende reklamer ud til kunder, hvor man fortæller om sine produkter og vilde tilbud, er det langt fra alle, der overbevises af dem. De fleste er skeptiske over for reklamerne og tilbuddene og vil ofte sammenligne med priser hos andre virksomheder på nettet for at se, om det egentlig er et reelt tilbud - der kunne jo være noget billigere et andet sted. Til trods for det, er der altid nogle, der stoler på, at varen eller tilbuddet er godt, og især unge har lettere ved at lade sig påvirke af reklamekommunikation.

Tilbud er et af de mest basale metoder at reklamere for sine varer på og tiltrække kunder, men det virker, fordi det appellerer til en hel basal del af samfundet: At kunne få mere for pengene.

>> Læs mere på GambleOnline

Ovenstående indhold er sponsoreret











Seneste jobs



detailfolk.dk | A.P Møllers Allé 9B | DK-2791 Dragør | Tlf.: 32 94 20 27 | CVR: 34735832




Tilmeld nyhedsbrev

Få detailnyheder direkte i din indbakke

Tilmeld dig den gratis daglige nyhedsmail og hold dig opdateret om branchen

Fornavn
 
Efternavn
 
 
 
TILMELD