Tilmeld detailnyheder     Tip en ven om detailfolk     Cookies     Sitemap     RSS

"Har du prøvet social selling i din butik eller som digital strategi?"

- Peter Skjold Mogensen, Lektor - Cph Business
L�s bloggen her

Supermarkeder tager nyt middel i brug i kampen mod tyveri

Foto: colourbox.dk



Monday den 23 June 2014 kl. 11:12 - Kilde: Søndagsavisen

Et nyt tiltag skal gøre det svære at sælge varer stjålet i supermarkedet videre til andre butikker.

Klistermærker med påskriften 'Købt i Fakta' eller 'Købt i Kvickly' er Coops nyeste våben i kampen mod butikstyverier.

Det skriver Søndagsavisen.

Klistermærkerne skal stoppe de tyve, der stjæler store mængder af eksempelvis chokolade og Nescafé og sælger det videre til andre butikker. Politiet har set flere eksempler på kiosker og mindre købmænd, der sælger hælervarer videre, og her lyder meldingen, at klistermærkerne kan være en stor hjælp i forhold til bevisbyrden, når man efterforsker sagerne.

LÆS OGSÅ: Sådan snyder tyve butikkers tyverisikring

Læs hele artiklen på Søndagsavisen


Flere detailnyheder Gå til forsiden




Daglig nyhedsmail:



Del artiklen:


Seneste cases og nyheder fra RetailDirect







Seneste jobs



detailfolk.dk | A.P Møllers Allé 9B | DK-2791 Dragør | Tlf.: 32 94 20 27 | CVR: 34735832




Tilmeld nyhedsbrev

Få detailnyheder direkte i din indbakke

Tilmeld dig den gratis daglige nyhedsmail og hold dig opdateret om branchen

Fornavn
 
Efternavn
 
 
 
TILMELD